ساخت تیزر تبلیغاتی سامی ادز

درباره سایت
به وب سایت من خوش امدید

ساخت تیزر تبلیغاتی سامی ادز
بازدید : 78

ساخت تیزر تبلیغاتی با سامی ادز در عصر کنونی که استفاده از اینترنت و شبکه‌های وابسته به اینترنت به بخش جدایی ناپذیری از زندگی انسان تبدیل شده است، ساخت تیزر تبلیغاتی با سامی ادز می‌تواند ایده‌ای مناسب برای گسترش کسب و کار شما باشد. تحقیقات انجام شده در عرصه تبلیغات دیجیتال نشان داده است که تیزرهای تبلیغاتی نسبت به سایر روش‌های مارکتینگ و تبلیغات در عرصه دیجیتال تاثیرگذاری بیشتری دارد. اما این تأثیرگذاری تنها زمانی خاص می‌شود که مراحل ساخت تیزر به درستی انجام شده باشد. در واقع می‌توان گفت با سپردن پروژه‌های ساخت تیزر تبلیغاتی به افراد غیر ماهر یا نیمه ماهر نمی‌توان انتظار داشت که نتیجه‌ای فوق العاده حاصل شود.

ساخت تیزر تبلیغاتی سامی ادز با سامی ادز در عصر کنونی که استفاده از اینترنت و شبکه‌های وابسته به اینترنت به بخش جدایی ناپذیری از زندگی انسان تبدیل شده است، ساخت تیزر تبلیغاتی با سامی ادز می‌تواند ایده‌ای مناسب برای گسترش کسب و کار شما باشد. تحقیقات انجام شده در عرصه تبلیغات دیجیتال نشان داده است که تیزرهای تبلیغاتی نسبت به سایر روش‌های مارکتینگ و تبلیغات در عرصه دیجیتال تاثیرگذاری بیشتری دارد. اما این تأثیرگذاری تنها زمانی خاص می‌شود که مراحل ساخت تیزر به درستی انجام شده باشد. در واقع می‌توان گفت با سپردن پروژه‌های ساخت تیزر تبلیغاتی به افراد غیر ماهر یا نیمه ماهر نمی‌توان انتظار داشت که نتیجه‌ای فوق العاده حاصل شود.

تیزر تبلیغاتی چیست؟ تیزرهای تبلیغاتی در واقع تمامی ویدیوهای چند رسانه‌ای هستند که به منظور ارسال یک پیام نهفته به کاربران و تماشاگران طراحی و ساخته می‌شوند. در تعریف تیزرهای تبلیغاتی می‌توان گفت محتواهایی چند رسانه‌ای و مولتی مدیا می‌باشند که با ترکیب کردن جنبه‌های مختلف تولید محتوا اعم از محتوا متنی، محتوا صوتی، محتوا ویدیویی و … یک پیام مشترک را به کاربران ارسال می‌کنند. پیامی که در جهت یک تبلیغ و برند سازی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

تیزر تبلیغاتی سامی ادز چیست؟ تیزرهای تبلیغاتی در واقع تمامی ویدیوهای چند رسانه‌ای هستند که به منظور ارسال یک پیام نهفته به کاربران و تماشاگران طراحی و ساخته می‌شوند. در تعریف تیزرهای تبلیغاتی می‌توان گفت محتواهایی چند رسانه‌ای و مولتی مدیا می‌باشند که با ترکیب کردن جنبه‌های مختلف تولید محتوا اعم از محتوا متنی، محتوا صوتی، محتوا ویدیویی و … یک پیام مشترک را به کاربران ارسال می‌کنند. پیامی که در جهت یک تبلیغ و برند سازی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ویژگی‌های یک تیزر تبلیغاتی فوق العاده برخی تصور می‌کنند که ساخت تیزر تبلیغاتی به تنهایی برای پیشرفت کسب و کارشان کافی است. این در حالی است که تیزرهای تبلیغاتی بی‌کیفیت قدرتی برای افزایش فروش محصولات و موفقیت کسب و کار فرد ندارند. شاید بتوان گفت سخت‌ترین عرصه برای فعالیت در دنیا دیجیتال عرصه ساخت تیزر تبلیغاتی است. چرا که تیزرهای تبلیغاتی برای ساخته شدن نیازمند مهارت‌های خاصی است که کمتر در افراد بی‌تجربه و غیرحرفه‌ای دیده می‌شود. همین موضوع باعث می‌شود تا تنها افرادی بتوانند در این عرصه به تولید تیزرهای تبلیغاتی تاثیرگذار و با کیفیت بپردازند که از سابقه و تجربه بالایی برخوردار می‌باشد. به‌ طورکلی یک تیزر تبلیغاتی خوب و موفق باید از چند ویژگی و معیار پیروی کند. در واقع می‌توانیم بگوییم هر گاه یک تیزر تبلیغاتی از این چند شاخص و ویژگی پیروی کند می‌توانیم آن را یک وسیله برای تبلیغات موفق و برند سازی سریع‌تر بدانیم.

بهترین سازنده تیزر تبلیغاتی در ایران سامی ادز به عنوان یکی از موفق‌ترین فعالان عرصه ساخت تیزر سامی ادز های تبلیغاتی توانسته است نام خود را بر سر زبان همگان بیاندازد. متخصصان این مجموعه با کمک گرفتن از دانش ساخت محتواهای چند رسانه‌ای و دانش روانشناسی موفق شده‌اند، بهترین و تاثیرگذارترین ایده‌ها را برای تبلیغات بیابند. و با اجرایی صحیح و اصولی آن ایده‌ها، تیزرهایی بسازند که بیشترین تاثیرگذاری را در دنیا تبلیغات داشته باشد. و موفقیت‌های بیشتری حاصل کند.

نویسنده :
تاریخ : سه شنبه 26 مهر 1401 ساعت : 2:24

دلایل عمل بینی، اهداف جراحی بینی چیست؟
بازدید : 82

عمل بینی امروزه به یکی از پرطرفدارترین جراحی‌های زیبایی تبدیل شده است. متقاضیانی که برای انجام جراحی زیبایی بینی اقدام می‌کنند ممکن است با سوالات و ابهامات بسیاری روبه رو شوند. به همین دلیل ما در این مقاله تمامی مطالب مرتبط با جراحی بینی مانند اهداف عمل بینی، انواع روش‌های جراحی رینوپلاستی، مدل‌های مختلف بینی، انواع مختلف عمل بینی، فیلم عمل بینی و نیز عوارض عمل زیبایی بینی را به صورت کامل توضیح داده‌ایم. تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید:

دلایل عمل بینی، اهداف جراحی بینی چیست؟

جراحی زیبایی بینی یکی از پرطرفدارترین عمل‌های زیبایی است که امروزه در بین مردان و زنان بسیار مورد استقبال قرار گرفته است و پزشک در این زمینه تمام تلاش خود را برای رسیدن به خواسته‌های واقع بینانه و منطقی بیمار انجام می‌دهد..
اما هدف از انجام جراحی بینی برای هر فرد با شرایط مختلف می‌تواند متفاوت باشد و اهداف بسیاری نیز در این راستا وجود دارد. یکی از مهم‌ترین دلایل جراحی بینی اصلاح فرم و ظاهر بینی و همچنین رفع مشکلات ساختاری بینی است.

انواع روش‌ های عمل بینی، تکنیک‌ های عمل بینی کدامند؟

روش‌های جراحی بینی را می‌توان به دو صورت جراحی بینی بسته و جراحی بینی باز در نظر گرفت، که انتخاب روش مناسب برای انجام این کار کاملا بستگی به نظر پزشک و شرایط بیمار دارد. اما چرا نام گذاری تکنیک‌های عمل بینی به این صورت است؟ برای پاسخ به این پرسش در ادامه مطلب همراه ما باشید:

تفاوت جراحی بینی باز و بسته چیست؟

در ادامه مقاله ما تفاوت روش عمل بینی باز و بسته، مزایا و معایب هرکدام و نیز محل برش‌ها در هر تکنیک را با تصویر نشان داده‌ایم:

طریقه عمل بینی به روش بسته

این روش از جراحی به این صورت است که در آن، جراح بینی تمامی برش‌های عمل را از داخل بینی ایجاد می‌کند و با کمک ابزار مخصوصی مقدار بسیار کمی از پوست بینی را از اسکلت آن جدا می‌کند تا بتواند تغییرات لازم را بر روی ساختار بینی اعمال کند.
از آنجایی که در این روش از جراحی پزشک دید کامل نسبت به ساختار داخلی بینی ندارد نمی‌تواند برای ایجاد تغییرات عمده از آن استفاده کند. در نتیجه این تکنیک تنها برای زمانی که بینی نیاز به تغییرات کوچک و رفع ایرادات محدودی دارد مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 
نویسنده :
تاریخ : شنبه 23 مهر 1401 ساعت : 22:35

مدرسه اینترنتی ثمین
بازدید : 83

حضور در مدرسه ایرانی در ترکیه بهتر است یا ثبت نام در مدارس آموزش از راه دور ایرانی؟ در مدارس آموزش از راه دور، تعامل و ارتباط سازنده‌ای میان دانش‌آموزان و معلمین وجود دارد و همین ویژگی، باعث خواهد شد تا دانش‌آموزان با کیفیت بهتری، دروس خود را مطالعه کنند و در امتحانات نیز با انگیزه و تمرکز بیشتری شرکت کنند. در آموزش حضوری دانش‌آموزان تنها به کتب درسی، جزوات و نکات ذکر شده از سوی معلمین دسترسی داشتند اما با شرکت در کلاس‌های آنلاین، علاوه بر منابع ذکر شده، از ویدیوهای آموزشیِ ضبط شده و همچنین تصاویر مرتبط با مباحث درسی نیز بهره‌مند خواهند شد. محتواهای آموزشی که از سوی مدارس آنلاین ایرانی مانند مدرسه آموزش مجازی ثمین به دانش‌آموزان ایرانی خارج از کشور ارائه می‌شود، بسیار متنوع، با کیفیت و کاربردی می‌باشند که هر دانش‌آموز متناسب با سال تحصیلی خود، می‌تواند از ویژگی‌های هر محتوا بهره‌مند شود. ساعت‌های آموزشی که دانش‌آموزان در آموزش مجازی انتخاب می‌کنند، به صورت اختیاری است و هیچ محدودیتی جهت شرکت در کلاس‌های آنلاین وجود ندارد. در حالی که در شیوۀ آموزش سنتی و حضوری، محدود به مکان و زمان مشخص خواهید شد. در چنین شرایطی، اغلب والدین با توجه به بالا بودن هزینه‌های رفت و آمد در ترکیه، اقدام به ثبت نام فرزندان خود در مدارس آموزش از راه دور می‌کنند. اگر شما نیز از آن دسته دانش‌آموزانی هستید که شرایط حضور فیزیکی در مدرسه ایرانی در ترکیه را ندارید، حتماً در مدرسه ایرانی در ترکیه ثمین ثبت نام کنید تا از خدمات ارزندۀ این مدرسه، به صورت آنلاین بهره‌مند شوید.

ویژگی‌ها و مزایای مهمی که در مدرسه ایرانی در ترکیه وجود ندارد؟ نظارت کامل بر روند عملکرد دانش‌آموزان و میزان مشارکت آنها در کلاس، یکی دیگر از قابلیت‌های مهم آموزش از راه دور است. در طول دورۀ تحصیلی، علاوه بر نظارت کامل بر امتحانات و نمرات دریافتی دانش‌آموزان، شرایط برقراری ارتباط با معلمین یا پشتیبان آموزشی در هر ساعت از شبانه‌روز برای دانش‌آموزان فراهم خواهد شد. به جای آنکه به مدرسه ایرانی در ترکیه، به صورت حضوری مراجعه کنید، با صرف هزینه، زمان و انرژی کمتر، در مدرسه آموزش آنلاین ثمین  ثبت نام کنید و مطمئن باشید! با برترین و جدیدترین شیوه‌های آموزشی، مباحث درسی را به شکل عمیق و کاربردی فرا خواهید گرفت.

مدرسه ایرانی در استانبول تنها به ارائه دروس می پردازد و به طور مرتب گزارشی از عملکرد تحصیلی فرزندانتان ارائه نمی دهد. اما مدرسه مجازی ثمین با وجود مشاوران با تجربه به صورت لحظه ای شما را از روند آموزش فرزندتان با خبر می سازد. به این صورت دیگر نیازی برای سرکشی شما به وضعیت تحصیلی فرزندانتان نیست‌. شما با خیال راحت می توانید آنها را به یک مدرسه حرفه ای با کادری مجرب بسپارید و در پایان کار از نتیجه رضایت داشته باشید. از دیگر امکاناتی که مدرسه ثمین نسبت به مدرسه ایرانی در استانبول دارد وجود محتوای درسی با کیفیت است. با گرد هم آوردن بهترین اساتید این مجموعه توانسته محتوای درسی را به بالاترین سطح ممکن در اختیار دانش آموزان قرار دهد. برای یادگیری دروس بیان ساده آنها بسیار مهم است. مدرسه ثمین مطالب درسی را به راحتترین شکل ممکن در اختیار افراد قرار داده است. همچنین این مدرسه توانسته در بین دیگر مدارس آموزش از راه دور رتبه اول را کسب نماید و به این ترتیب محبوب ترین و مطرح ترین مدرسه مجازی می باشد. مزیت های زیادی که این مدرسه در مقایسه با مدرسه ایرانی در استانبول دارد هر فردی را ترغیب می کند تا فرزند خود را در مدرسه ایرانی در استانبول ثمین با امکانات ویژه ثبت نام نماید.

 

در کانادا، مدارس به دو گروه کلی عمومی و خصوصی تقسیم بندی می شوند که مدارس عمومی، برای شهروندان این کشور رایگان بوده و بودجه آنها توسط هر استان تامین می شود. اما مدارس خصوصی، همانطور که از نامش پیداست، نیازمند پرداخت شهریه هستند و برای دانش آموزان یک سری کلاس های مازادِ فوق برنامه وجود دارد و سرعت آموزش نیز در آنها بالاتر از مدارس عمومی است. ایران، بر خلاف کانادا، ساختار آموزشی یکپارچه ای در کل کشور دارد و آموزش و پرورش در هر شهر و روستای کوچک و بزرگی، قوانین آموزشی یکسانی را برای همه وضع کرده است. دوره مهد کودک و پیش دبستانی در ایران کاملاً اختیاری است و دانش آموزان از سنین ۷ سالگی، طبق قانون وارد دوره دبستان می شوند و بعد از پایان دوره ابتدایی، وارد دوره متوسطه و دبیرستان می شوند که ۱۲ سال ادامه پیدا می کند. عموماً دانش آموزان، پس از دریافت دیپلم دبیرستان، باید یکسال دوره پیش دانشگاهی را بگذرانند تا برای دانشگاه آماده شوند و بتوانند در کنکور شرکت کنند. مدارس ایران نیز همچون کانادا، به دو گروه دولتی و غیرانتفاعی تقسیم بندی می شود که مدارس دولتی برای همه دانش آموزان تقریباً رایگان است. مدارس غیر انتفاعی نیز با دریافت مبالغی به عنوان شهریه، خدماتی جامع تر به دانش آموزان ارائه خواهند داد. تاریخ شروع و اتمام سال تحصیلی در ایران، بسیار نزدیک به بازه های تحصیلی در مدارس کاناداست. سال تحصیلی ایران از مهر آغاز و در خرداد پایان می یابد و سال تحصیلی کانادا نیز معمولاً از سپتامبر آغاز و در آوریل پایان می یابد. به طور کلی، مدارس ایران و کانادا شباهت های بسیاری با هم دارند، هرچند شاید کمی در جزئیات کار با هم متفاوت باشند. مدارس هر دو این کشورها از استانداردهای کلی بین المللی برخوردار بوده و در سطح جهانی مطرح و قابل قبول هستند. مدرسه ایرانی در کانادا ثمین، از جمله معتبرترین مدارس آموزش های مجازی بین المللی ایران است که در سال ۱۳۸۳ فعالیت خود را آغاز نمود و مجوز رسمی از آموزش و پرورش ایران دارد. خدمات این مدرسه مختص دانش آموزان ایرانی خارج از کشور است که قصد دریافت مدارک معتبر ایرانی را دارند.

نویسنده :
تاریخ : جمعه 22 مهر 1401 ساعت : 1:34

مبل راحتی سامی مبل
بازدید : 88

مبل راحتی یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین المان‌هایی که در فضای داخلی اتاق نشیمن مورداستفاده قرار می‌گیرد مبل راحتی است. این مبل‌ها دارای مدل‌های متنوعی هستند و می‌توانید به‌راحتی متناسب سبک دکوراسیون و به‌عنوان رنگی مکمل با سایر وسایلتان مدل شیک و جذابی را انتخاب کنید و چیدمانی بی‌نظیر را به ارمغان آورید. انواع مبل راحتی تنوع مبل‌های راحتی امروزه خیلی افزایش ‌یافته است و می‌توانید با توجه ‌به سلیقه خود به‌راحتی یک مبل زیبا تهیه کنید و فضایی دنج و آرامش‌بخش در منزل خود ایجاد نمایید. از جمله انواع مدل‌های این نوع مبل می‌توان به مبل ال شکل، یو شکل، چستر، لاوست، تاکسیدو، مبل راحتی تختخواب‌شو و … اشاره نمود.

پارچه مبل راحتی سامی مبل برای روکش این نوع مبل از پارچه‌های متفاوتی استفاده می‌کنند. بنابراین خریدار هیچ‌گونه محدودیتی در انتخاب جنس پارچه مبل ندارند و می‌تواند با توجه ‌به رنگ و سبک دکوراسیون داخلی خود رنگ پارچه روکش مبل را نیز انتخاب کند. این پارچه‌ها می‌تواند از جنس مصنوعی (نایلون، پلی‌استر و ویسکوز) و یا طبیعی (پنبه‌ای، نخی، پشمی و کتان) باشد که نوع آن بر قیمت مبل اثر می‌گذارد. پارچه‌های مخمل، جیر و چرم از جمله محبوب‌ترین پارچه‌های روی مبلی هستند.

مدل مبل راحتی samimobl برای انتخاب این مبل نیاز است که به فضای مدنظر خود توجه کنید. درصورتی‌که دارای فضای محدودی هستید می‌توانید مبل‌های ال و یا نیم‌ست را تهیه نمایید. به‌طورکلی این مبل‌ها در مدل‌های نیم‌ست، هفت‌نفره و نه‌نفره در بازار موجود هستند. همچنین برای جذابیت بیشتر محیط در کنار آن‌ها از پاف، آباژور، شال مبل و … استفاده کنید تا هارمونی خاصی با سایر وسایل دکوراسیون شما داشته باشد. خوشبختانه به دلیل تنوع بالا در رنگ، مدل و جنس پارچه مبل‌های راحتی مشتریان می‌توانند به‌راحتی یک انتخاب عالی داشته باشند و فضایی خاص و متفاوت بر اساس سلیقه خود و محیطی که در اختیار دارند ایجاد نمایند و محیطی پرانرژی و دوست‌داشتنی بسازند.

قیمت مبل راحتی قیمت مبل راحتی یکی از دغدغه‌های افرادی است که می‌خواهند دکوراسیون منزل خود را تغییر دهند و یا اینکه برای جهیزیه مبل تهیه کنند. قیمت این مبل‌ها به فاکتورهای مختلفی وابسته است که از جمله آن‌ها می‌توان گفت به جنس و کیفیت متریال اولیه، فوم، چوب، پارچه به‌کاررفته در ساخت مبل، برند تولیدکننده آن‌ها، داخلی یا خارجی بودن برند، نوسانات قیمت ارز و … بستگی دارد. بنابراین نمی‌توان قیمت دقیقی را برای آن‌ها اعلام نمود. اما باتوجه‌به تنوع بالا مبل‌های راحتی از نظر مدل و کیفیت می‌توانید متناسب با بودجه خود شیک‌ترین مبل را تهیه کنید. این مبل‌ها نسبت به مبل‌های کلاسیک و سلطنتی دارای قیمت ارزان‌تری هستند.

نویسنده :
تاریخ : پنج شنبه 21 مهر 1401 ساعت : 19:25

Ketogenic Diet Ideal Fit Center
بازدید : 88

It’s about time that a Ketogenic Diet Ideal Fit Center For Beginners makes its way into people’s kitchens. You must have read before that a ketogenic weight loss diet is popular nowadays among dietitians where they recommend it for short periods of time to help detox the body and drop stubborn body fat. Many of you may be unaware about what exactly is a ketogenic weight loss diet, need not to worry- we are here to explain it to you. How a Ketogenic Diet is effective in Weight Loss? A ketogenic diet is usually a diet high in fat, moderate in protein and low in carbs. The process that follows is that when carbs are reduced and fat is increased, the body smoothly enters a metabolic state named ketosis, where it shifts to burning fat as a fuel instead of carbohydrates.  In this process the body starts producing “ketones bodies”- these are molecules produced by the liver to supply the body with energy whenever carbohydrate intake is decreased. After some days on a ketogenic diet, the body no longer runs on sugar, insulin production is back to baseline, hunger and cravings are significantly decreased and dieters experience an increase in energy and mental clarity. What Is Special About Ideal Protein’s Modified Ketogenic Diet Program? Our keto diet weight loss program- provides a diet that is low carb, low fat and with sufficient protein for muscle maintenance. In Ideal protein, our clients are our top priority, and we believe in offering them a healthier version of the standard keto diet. The lower fat content guarantees a heart-healthy approach to weight loss. Dieters will drop the extra pounds and maintain their best shape through our 3 phase medically supervised program. You may check our website to see our client success stories and testimonies that speaks the truth about this amazing program.

نویسنده :
تاریخ : سه شنبه 19 مهر 1401 ساعت : 22:43

محافظ لنز دوربین گوشی فونی شاپ
بازدید : 97

دوربینها یکی از مهم ترین بخش های هر گوشی موبایل هستند؛ از این رو محافظت از آن ها اهمیتی برابر و یا حتی بیش تر از صفحه نمایش دارد. مزایا و معایب محافظ لنز دوربین گوشی و مشخصات کلی آن مشابه گلس های ویژه صفحه نمایش بوده و تفاوت خاصی ندارند. البته جلوگیری از ایجاد و عدم جذب چربی، لک یا اثر انگشت در این محافظ ها اهمیت بیشتری دارد؛ زیرا این موارد در برابر لنز دوربین قرار داشته و تأثیر منفی در کیفیت و وضوح تصویر بر جای خواهند گذاشت.

همانطور که اشاره شد، کیفیت و کارایی این محافظ لنز دوربین گوشی های شیشه ای ویژه صفحه نمایش بوده و به نوعی نمونه کوچک تر شده آن ها هستند. محافظ لنز دوربین شیشه ای ضخامت بسیار کمی داشته و از این رو، تأثیر منفی خاصی در کیفیت تصویر دوربین نخواهد داشت. با وجود ضخامت کم، این گلس چند لایه بوده که هر یک از لایه ها ویژگی خاصی همانند ضد ضربه بودن، ضد خش بودن و… دارد.

این محافظ ها به روش خاص دیگری از لنز دوربین محافظت می کنند. محافظ لنز دوربین گوشی فونی شاپ بطور دقیق بر روی لنز ایجاد نکرده و صرفاً بخش های اطراف آن را پوشش می دهد. به دلیل ضخامت این محافظ، فاصله ای بین لنز دوربین و سطح بیرونی ایجاد شده که سبب محافظت از لنز می شود. از این رو، به دلیل عدم قرارگیری هیچ بخشی از آن بر روی لنز، کیفیت تصویر دوربین به هیچ وجه تحت تأثیر قرار نگرفته و همانند شرایط اولیه آن خواهد بود.

نویسنده :
تاریخ : یک شنبه 17 مهر 1401 ساعت : 21:52

واردکننده و سازنده چیلر
بازدید : 90

طراحی جدید چیلر اسکرال سری HTYPE مدیا در این چیلر هوا خنک اسکرال تراکمی موجب افزایش سطح تبادل حرارت ، کاهش مقاومت هوا ، ذخیره بیشتر انرژی و افزایش کارآمدی مبدل حرارتی می شود. لوله مسی های چیلر اسکرال داخل شیاردار و فویل آلمینیوم hydrophilic موجب بهینه سازی عملکرد تبادل حرارتی می شوند. بلوفین های این کندانسور که دارای پوشش ویژه ای می­باشد که موجب افزایش ماندگاری و محافظت در برابر خوردگی می­شود.

چیلر اسکرو هوا خنک مدیا ttmenterprise باعث کاهش سرعت و در نتیجه صدای کمتری می شوند. هر چه دمای محیط پایین تر باشد جریان هوای کمتر از فن چیلر اسکرو هوا خنک عبور می کند در نتبجه صدای آن کاهش می یابد. کنترل هوشمند فن های چیلر اسکرو باعث تعادل عملکرد بین فن ها می شود و مصرف برق را کاهش می دهد. مدل فوق العاده کم صدا یک گزینه انتخابی می باشد.

روفتاپ پکیج https://about.me/sadop/getstarted جعبه برق روفتاب پکیج به صورت آسان باز شو می باشد. فقط نیاز به اتصال با یک کابل برق قدرت دارد و نیازی به کابل سیگنال نمی باشد.درگاه خارجی جهت نصب دقیق و سریع به لوله پلاستیکی درین آماده برای استفاده می باشد.درگاه خارجی جهت اندازه گیری سریع فشار کارکرد سیستم بدون باز کردن درب دسترسی.

سیستم وی آر اف http://foxsheets.com/UserProfile/tabid/57/userId/106788/Default.aspx مایع مبرد حاصل از چگالش در یونیت خارجی به انشعاب های مختلفی تقسیم و راهی یونیت های داخلی شده و بعد از عبور از شیر انبساط، وارد کویل سرمایش DX می گردد. از سمت دیگر، هوای ورودی به یونیت داخلی (هوای اتاق) از روی کویل عبور کرده و پس از کاهش دما به اتاق دمیده می شود. بنابراین در سیستم VRF نیز از سیکل تبرید تراکمی بخار(کارنو) استفاده می شود. در فناوری VRF، بواسطه استفاده از کمپرسورهای دیجیتالی یا کمپرسورهای اسکرال اینورتردار، نرخ جریان (Flow) مبرد (Refrigerant) ورودی به کویل یونیت های داخلی، می تواند متغیر (Variable) باشد. به این ترتیب با تغییر نرخ جریان مبرد، براحتی امکان کنترل دمای هر فضا، بطور جداگانه وجود خواهد داشت.

فن کویل سقفی توکار مدیا به فن کویل های سقفی توکار ، داکت فن کویل یا فن کویل کانالی نیز گفته می شود که اجزای آن و کانال های تامین و توزیع هوا به صورت توکار و درون قسمتی از سقف (معمولا قسمت ورودی هر اتاق یا سالن) جاسازی می شوند و انواع روکار آن به صورت دیواری و زمینی موجود هستند. مزیت فن کویل سقفی توکار این است که بر خلاف نوع کاستی سقفی (که به سقف کاذب جهت مخفی کردن اجزا و کانال ها نیاز دارد)، به سقف کاذب نیازی ندارد و اجزا و کانال های آن در قسمتی از سقف (معمولا قسمت های پرت و بدون استفاده مانند قسمت ورودی هر اتاق یا سالن) همانند شکل زیر جاسازی و نصب می گردد.

نویسنده :
تاریخ : پنج شنبه 14 مهر 1401 ساعت : 16:20

خرید تاج گل نمایشگاه و تاج گل ترحیم از هانی گل
بازدید : 91

خرید تاج گل نمایشگاه را می توان بر اساس عوامل مختلفی در گروه های مختلف دسته بندی نمود. به عنوان مثال، بر اساس اندازه و ابعاد پایه و تاج می توان آنها را در گروه های زیر قرار داد. تاج های یک طبقه استفاده شده برای عرض تبریک در نمایشگاه ها به صورت بدون پایه و پایه دار می باشند که به منظور حمل و نقل آسان و قرار دادن آنها بر روی زمین اغلب از نوع پایه دار استفاده می کنند. این تاج ها تعداد گل های کمتری داشته و به همین دلیل از نظر قیمت نیز در سطح ارزان تری قرار دارند. البته لازم به ذکر است که با چیدمان حرفه ای و هنرمندانه در بسیاری از مواقع می توان تاج های یک طبقه نمایشگاهی را به یکی از بهترین انتخاب ها برای این مراسمات تبدیل نمود.

قیمت و خرید تاج گل ترحیم به عوامل مختلفی مانند اندازه تاج گل، نوع گل و تعداد گل‎ها بستگی دارد و با توجه به همه این عوامل قیمت تاج گل متفاوت است. خرید تاج گل می‌تواند به صورت اینترنتی و حضوری باشد که هر کدام دارای مزیت‌هایی است. در صورت خرید اینترنتی شما در زمان و هزینه صرفه‌جویی می‌کنید.

انواع تاج گل نمایشگاه را می‌توان بر اساس ابعاد و جنس پایه دسته‌بندی نمود که در زیر به آن‌ها اشاره می‌کنیم.

  • تاج یک طبقه

تاج‌گل‌های یک طبقه می‌تواند به‌صورت پایه‌دار یا بدون پایه باشد. با توجه‌ به اینکه دارای تعداد گل کمتری هستند قیمت تاج گل ارزان‌تر است. البته اگر به‌صورت حرفه‌ای و هنرمندانه تزیین شوند می‌توانند یک انتخاب عالی برای این مراسمات باشند.

  • تاج دوطبقه

این نوع تاج گل باتوجه‌به ارتفاع، تعداد گل بیشتر و جلوه خاصی که دارد بسیار پرطرف‌دار است. البته دارای قیمت بالاتری است. اگر می‌خواهید یک هدیه خاص و ویژه برای صاحب غرفه تهیه کنید تاج‌گل‌های سه طبقه که خیلی باشکوه هستند را پیشنهاد می‌کنیم.

  • تاج با پایه فرفورژه یا چوبی

پایه‌های چیدمان گل می‌تواند چوبی و یا فلزی و فرفورژه باشد که هر یک ظاهری خاص و طرف‌داران بسیاری دارند. تاج‌گل‌های با پایه چوبی دارای قیمت ارزان‌تری نسبت به فلزی هستند.

نویسنده :
تاریخ : سه شنبه 12 مهر 1401 ساعت : 23:8

اینترلوکس (عمران مال) تولید کننده چسب بتن، چسب کاشی
بازدید : 93

امروزه در بازار ده ها نوع چسب کاشی عمران مال وجود دارد که بسته به کاربرد مورد نظر، با یکدیگر متفاوت هستند. علاوه بر تنوع در نوع محصولات، برای هر یک از کاربردها یک دستور العمل خاص وجود خواهد داشت که با رعایت آن ها می توانید کیفیت کار را تا حد زیادی بالا ببرید. با این وجود، خوشبختانه کنترل کیفیت آن بسیار آسان می باشد و مقدار مورد نیاز در هر متر مربع از قبل برای شما مشخص است؛ بنابراین کار با این دسته از مواد برای افراد غیر حرفه ای نیز ممکن خواهد بود و ما در این مطلب راهنمای مختصری در رابطه با انتخاب چسب سرامیک خمیری و تمامی نکات مربوط استفاده از آن را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.

چسب پودری عمران مال یا چسب سنگ مخلوطی از مواد سیمانی و افزودنی های پلیمری می باشد که برای نصب انواع کاشی،سرامیک سنگ های ساختمانی،آجر روی دیوار و کف در داخل و یا خارج ساختمان استفاده می شود. از قابلیت های ویژه چسب سنگ پودری می توان به همه کاره بودش اشاره کرد. 

امروزه این محصول جزو بهترین فراورده های افزودنی بتن معدنی می باشد. اگر از نوع مرغوب ژل میکروسیلیس در ملات های سیمانی استفاده شود درمخلوط حاصل شده درجه نفوذ پذیری کاهش می یابد و در نهایت بتن بادوام حاصل می شود. این فراورده با نام های دیگری نیزمانند دوده سیسیلی، پاور ژل، ژل سیلیس یا پودر میکروسیلیس در صنعت ساخت و ساز شناخته شده است. اما از آنجا که ذرات آنها بسیار ریز بوده و به این دلیل بالا بودن میزان پراکندگی از لحاظ زیستی و شرایط زیست محیطی باعث تولید آلودگی می شدند. ژل میکروسیلیس عمران مال یا پوزولانی این مشکل را برطرف نموده است.

آیا تا به حال به یک راه حل مطمئن برای آب بندی استخر بتنی فکر کرده اید؟ ما امروز با بررسی قیمت و خرید واتراستاپ عمران مال و نکاتی که باید هنگام خرید آن بدانید، در خدمت شما خواهیم بود. این مدل از آب بند در واقع محصولی است که در استخرهای بتنی به منظور پوشاندن نقطه ضعف های ایجاد شده در زمان ساخت مورد استفاده قرار می گیرد؛ به عنوان مثال، برای برطرف نمودن برخی مشکلات از قبیل سوراخ شدن شل شدن و… که بر روی بتن ایجاد می شود، می تواند گزینه مناسبی باشد. ما به عنوان یکی از عرضه کنندگان و فعالان در زمینه فروش واتراستاپ، امروز سعی کرده ایم علاوه بر معرفی این محصول، بهترین مدل های آن را برای خرید در اختیارتان قرار دهیم.

واتراستاپ استخر بسیار منعطف و نرم هستند؛ به همین دلیل است که از آن در ساخت مخزنهای آب، سدها، حوضچه ها، استخرها، معابر و تونل های آبی استفاده می شود. نوع حفره دار نیز از هدر رفتن آب جلوگیری می کند. همچنین در درجه ها و رده بندی های متفاوت تولید می شود و کاربردهای مختلفی دارد.

عایق رطوبتی نانو عمران مال، عبارتی است که نشان می دهد تکنولوژی و علم در زمینه ی عایق ها نیز پیشرفت چشمگیرداشته است. این پیشرفت باعث شده عایق های سنتی و قدیمی مانند قیر و ایزوگام کم کم صحنه را برای حضور آب بندهای نانو خالی کنند. همه ی ما به آسیب ها و ضررهایی که نم یا رطوبت می تواند به بار بیاورد واقف هستیم. یک عامل مخرب که می تواند سلامتی و زندگی ساکنین ساختمان را تحت تاثیر قرار دهد.

نم با نفوذ در ذرات میکروسکوپی  و مولوکولی مواد باعث تخریب و تضعیف مصالح ساختمانی می گردد. به روش هایی که با آنها بتوان از ورود آب به محل مورد نظر ممانعت کرد، عایق کاری گفته می شود. عایق نانو هم در این زمینه کمک کننده خواهد بود.

ماستیک پلی یورتان یک درزگیر سرد است که برای درزبندی به کار می رود.قیمت ماستیک آب بندی پلی یورتان نیز در وب سایت ما کاملا به صرفه بوده و برای اطلاع از آن می توانید با کارشناسان فروش تماس بگیرید. در این نوشته می خواهیم شما را با این محصول بیشتر آشنا کنیم و خوشحال می شویم که تا انتها همراه ما باشید.

آیا هنوز هم می توان از ملات های قدیمی و دستی برای کاشی کاری استفاده کرد؟ خرید چسب پرسلان پیشنهاد مهندسان ساخت و ساز است، زیرا این محصول جایگزین مناسب و کاربردی برای ملات های قدیمی خواهد بود. ما به عنوان یکی از تولید کنندگان و فعالان در زمینه تولید چسب پرسلان با قیمت مناسب، در ادامه قصد داریم به صورت مفصل به بررسی آن بپردازیم.

جایگزین ایزوگام امروزه در موتورهای جستجو بسیار مورد استفاده قرار می گیرد، افرادی هستند که عایق نمودن بهینه و مطلوب سازه برای آنها از اهمیت ویژه ای برخوردار است و با توجه به اثرات مخرب و زیان باری که نم و رطوبت همراه خود دارند لزوم بهره گیری از متریال های عایقی بیشتر از گذشته احساس می شود.

عایق رطوبتی از گذشته تا امروز راه طولانی را طی نموده اندو متریال های متفاوتی در هر برهه از زمان، به عنوان فراورده های آببندی ساختمان و محل سکونت مورد استفاده قرار می گرفته است. اما امروزه با پیشرقت تکنولوژی و فناوری در تمامی عرصه ها، صنعت ساخت و ساز نیز از این جریان عقب نمانده است و تمامی مصالح مورد استفاده در این صنعت به گونه ای پیشرفت نموده اند ویکی از این مصالح بسیار کاربردی عایق ها خصوصا نوع رطوبتی آن می باشد که فراورده های مدرن و جدیدی را با توانایی ها وقابلیت های ویژه و منحصر به فرد به بازار عرضه نموده است.

نویسنده :
تاریخ : سه شنبه 12 مهر 1401 ساعت : 1:30

کلاس های زبان سخن برتر
بازدید : 83

حضور در کلاس خصوصی زبان فرانسه sokhanbartar نسبت کلاس های عمومی که هم از ظرفیت بالا و زمان اندک برخوردار هستند از این رو مفید است که شما با گذراندن کلاس های مکالمه خصوصی و تدریس خصوصی زبان فرانسه می توانید در کم ترین زمان و بیشترین بازدهی، به خواسته خود که یادگیری واقعی زبان است برسید و در کوتاه ترین زمان ممکن به توانایی مکالمه روان با تلفظ صحیح و رعایت قواعد دستوری دست یابید.

بهترین انتخاب برای افرادی که قصد دارند کلاس خصوصی زبان ترکی https://rosalind.info/users/evisodavia/ سخن برتر را به بهترین شکل و روش ممکن فراگیرند، آموزش خصوصی زبان ترکی استانبولی و حضور در کلاس های خصوصی زبان آموزان پیشرو می باشد. در کلاس های عمومی بدلیل وقت کم و تعداد زیاد افراد، فرصت کافی برای یادگیری و تمرین وجود ندارد و تا حد زیادی از کیفیت کلاس ها کم می شود

سعی ما بر این است که بهترین کیفیت آموزش زبان آلمانی را ارائه دهیم و مفتخر هستیم همیشه هدف مان رضایت و موفقیت زبان آموزان عزیزمان بوده است.برای شرکت در کلاس های تدریس خصوصی زبان آلمانی با کارشناسان ما در آموزشگاه زبان سخن برتر میتوانید تماس بگیرید تا از هزینه های کلاس های تدریس خصوصی زبان آلمانی و مزایای آن آگاه شوید و از تخفیفات ویژه ما بهره مند شوید.همچنین هر کجای تهران مانند شمال، جنوب، شرق و غرب تهران یا کرج باشید , و حتی شهر های مختلف ایران ، میتوانید در کلاس خصوصی زبان آلمانی sokhanbartar شرکت کنید .

اگر کلاس خصوصی زبان انگلیسی https://www.magcloud.com/user/evisodavia را برای موضوعات عمومی و مکالمه روان یا سفرهای توریستی، تجاری و… می خواهید ما این کلاس ها را پیشنهاد می کنیم. وقتی به لیست اساتید این موسسه نگاهی می اندازید تعدادی از کارکشته ترین اساتید آموزش زبان را مشاهده می کنید.. اکثر کاربران نسبت به تدریس عالی و مدیریت منظم این آموزشگاه اظهار رضایت کرده اند. قیمت کلاس های خصوصی در این موسسه فوق العاده رقابتی و عالی هستند.

نویسنده :
تاریخ : شنبه 9 مهر 1401 ساعت : 2:55

خرید تاج گل نمایشگاه از هانی گل با بهترین قیمت
بازدید : 112

با توجه به قیمت نسبتا زیاد گل لازم است در زمان خرید تاج گل نمایشگاه به چند نکته مهم توجه داشته باشید تا در نهایت نتیجه خوبی را در برابر میزان هزینه ای که پرداخت می نمایید، دریافت کنید.

از گل های شاداب و سرحال برای تاج استفاده کنید. با توجه به اینکه نمایشگاه ها در فضاهای سرپوشیده و شلوغ برگزار میشوند، لذا اغلب محیط غرفه و سالن ها گرم می باشد. به همین دلیل باید گل هایی را در تاج گل استفاده کنید که بتوانند در چنین شرایطی شاداب و سرحال باقی بمانند.

با توجه به سخت بودن حمل و نقل تاج گل، مخصوصا تاج های چند طبقه بهتر است تاج گل را سفارش دهید و در محل تحویل بگیرید.

در غیر این صورت، لازم است به گونه ای این تاج ها جا به جا شوند که به پایه و گل ها آسیب وارد نشود.

قبل از خرید تاج، حتما قیمت ها را در نمونه کارهای مختلف با هم مقایسه کنید. با انجام مقایسه در اغلب مواقع می توان نمونه تاج های ارزان با ظاهر زیبا را انتخاب و خریداری کرد.

قیمت تاج گل نمایشگاه مانند سایر تاج گل ها بر اساس نوع و تعداد گل ها، اندازه و جنس پایه و همچنین نحوه چیدمان آنها تعیین میشود. به همین دلیل نمی توان به طور مشخص نرخ ثابتی را برای آنها اعلام کرد.

با توجه به ترافیک موجود در خیابان های تهران و محدود بودن زمان مراجعه به نمایشگاه های بین المللی و غیره، می توان با خرید آنلاین تاج گل بدون از دست دادن زمان، تاج را در محل در زمان مشخص تحویل گرفت.

علاوه براین، با خرید اینترنتی تاج گل نمایشگاه بین المللی از کافه گل تاج می توان تاج های مختلف را با هم مقایسه و گزینه های زیبا و ارزان تری را خریداری کنید.

برای ثبت سفارش و دریافت مشاوره قبل از خرید می توانید با گروه هانی گل تاج از طریق راه های ارتباطی پایین صفحه در ارتباط باشید.

منبع: https://binaryoptionrobotinfo.com/forums/users/hamidsamid/

نویسنده :
تاریخ : جمعه 8 مهر 1401 ساعت : 5:22

کلاس‌های خصوصی زبان تهران
بازدید : 97

طول دوره در کلاس‌های خصوصی معلم خصوصی زبان انگلیسی زبان تهران پس از انجام تعیین‌ سطح و مشخص شدن سطح زبان‌آموز و بر اساس نیاز سنجی به‌عمل آمده توسط استاد، زمان‌بندی دوره انجام خواهد گرفت. به‌طور مثال طول دوره برای زبان‌آموزی که می‌خواهد بخش خاصی را به صورت تقویتی کار کند، یا یک و یا چند دوره‌ی آموزشی را بگذراند

حضور در کلاس های خصوصی نسبت کلاس های عمومی که هم از ظرفیت بالا و زمان اندک برخوردار هستند از این رو مفید است که شما با گذراندن کلاس های مکالمه خصوصی و معلم خصوصی زبان آلمانی زبان تهران می توانید در کم ترین زمان و بیشترین بازدهی، به خواسته خود که یادگیری واقعی زبان است برسید و در کوتاه ترین زمان ممکن به توانایی مکالمه روان با تلفظ صحیح و رعایت قواعد دستوری دست یابید.

هزینه معلم خصوصی زبان ترکی https://www.toontrack.com/forums/users/evazmifani/ و سایر زبانها با توجه به تجربه و سابقه مدرس، مدرک تحصیلی، روش تدریس و… بستگی دارد و بهترین راه این می باشد که شما از طریق شماره تماس های موجود در سایت با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید تا آنها بعد از صحبت با شما و اطلاع از شرایط شما قیمت یا هزینه تدریس خصوصی زبان ترکی استانبولی و یا زبان های دیگر را به شما اعلام نمایند. اما درکل با توجه به کیفیت بالای دوره ها و کلاس های ما، هزینه هایی که ما به شما اعلام می نماییم قطعا مناسب و منصفانه خواهد بود. ارائه خدمات آموزشی به شما عزیزان افتخار ماست

زبان فرانسه یکی از مدرن‌ترین زبان‌های دنیا است و مردم زیادی در سراسر دنیا از این گویش استفاده می کنند. از این رو بسیاری از مردم در سراسر جهان، اقدام به یادگیری این زبان می‌کنند. در ایران نیز آموزش زبان فرانسه طرفداران زیادی دارد. به دلایل متعدد، بسیاری از دانش‌پژوهان در این حوزه، علاقه‌مند به استفاده از تدریس خصوصی زبان فرانسه توسط مدرس، معلم خصوصی زبان فرانسه زبان تهران مجرب هستند. از طرفی به دلیل اینکه تعداد آموزشگاه‌های ارایه کننده این زبان، در مقایسه با آموزشگا‌ه‌های زبان انگلیسی کم است

بهترین انتخاب برای افرادی که قصد دارند زبان ژاپنی را به بهترین شکل و روش ممکن فراگیرند، آموزش خصوصی زبان ژاپنی و حضور در کلاس های خصوصی زبان آموزان می باشد. در کلاس های عمومی معلم خصوصی زبان ژاپنی بدلیل وقت کم و تعداد زیاد افراد، فرصت کافی برای یادگیری و تمرین وجود ندارد و تا حد زیادی از کیفیت کلاس ها کم می شود و بهترین راه برای حل این مشکل حضور در دوره های خصوصی زبان ژاپنی می باشد.

نویسنده :
تاریخ : جمعه 8 مهر 1401 ساعت : 4:11

قیمت بوتاکس دکتر غلامی
بازدید : 94

به تازگی ، علم و تکنولوژی نیز به کمک زیبایی آمده و انواع داروها ، عمل های جراحی و دیگر روش های علمی برای زیباتر شدن تجویز می شود. تکنولوژی های جدیدی که به کار گرفته می شوند دو تفاوت عمده با روش های قدیمی دارند. تفاوت اول هزینه آنها است که معمولاً هزینه قابل توجهی در زندگی محسوب می شود و تفاوت دوم نیز میزان اطلاعات ما از آنها است. اکثر ما می دانیم که ورزش، رژیم غذایی و مواد آرایشی اگر به طور صحیح به کار گرفته شوند تأثیرات مثبتی در سلامت و زیبایی ما دارند. از هزینه این روش ها هم مطلع هستیم. همچنین اطلاعات عمومی جامعه راجع به این موضوعات کافی است و کسی با شک و تردید به آنها نمی نگرد . اما در مورد روش جدیدی مثل تزریق بوتاکس ، اکثریت بالایی از مردم، از جزئیات آن بی اطلاع هستند. بسیاری می پندارند این روش معجزه می کند. برخی نیز فکر می کنند ممکن است بسیار مضر است. با این وجود، این روزها در کشور ما استقبال بسیار زیادی از بوتاکس می شود و بسیاری از مردم تقریباً با چشم بسته، آن را انتخاب و استفاده می کنند. در بین آشنایان، خانواده و همکاران خود بگردید، احتمالاً یک نفر را پیدا می کنید که تزریق بوتاکس انجام داده و یا قصد دارد در آینده ای نزدیک این کار را انجام دهد. خود شما چطور؟ آیا شما هم با دیدن تغییراتی که در صورت دوستتان پس از تزریق بوتاکس اتفاق افتاده، وسوسه شده اید که این کار را انجام دهید؟ بهتر است کمی صبر کنید و پس از مطالعه این مطالب برای انتخاب درست تصمیم بگیرید.. بوتاکس چیست؟ پاسخ به این سوال که بوتاکس چیست، ساده است. راستش را بخواهد همه ما با آن آشنا هستیم ولی شاید تا کنون آن را به اسمی غیر از بوتاکس می‌شناختیم. حتما شما هم شنیده اید که انواع کنسروها را قبل از مصرف باید ۲۰ دقیقه جوشاند. دلیل این امر احتمال وجود باکتری کلستریدیوم بوتولینوم است که می تواند در کنسرو ها رشد و نمو کند. این باکتری از خود سمی ترشح می کند که این سم باعث عارضه ای به نام بوتولیسم می شود. اگر کسی کنسروی که حاوی این سم است را بخورد، دچار فلج عضلانی شده و احتمال مرگ وی نیز می رود. تا مدت ها سم این باکتری کارکرد دارویی نداشت. تا اینکه محققان متوجه شدند که می توانند از کارکرد فلج کننده این سم استفاده های دیگری هم بکنند. اینجا بود که دارویی به نام بوتاکس پا به عرصه گذاشت. بوتاکس در واقع یک نام تجاری برای سم بوتولینوم است که مقداری تغییر در ساختار آن ایجاد شده است. در واقع بوتاکس (BOTOX ) و دیسپورت ( Dysport ) اسامی تجاری این دارو هستند که توسط شرکت آلرگان امریکا ساخته می شوند. در سایر کشورها این دارو با اسامی دیگری تولید می شود. بوتاکس یا همان سم بوتولینوم (BOTOX) برای بدن خطرناک است؟ با شنیدن تاریخچه بوتاکس ، اولین موضوعی که به ذهن هر فرد می‌رسد این است که آیا این دارو خطرناک است؟ آیا کار صحیحی است که این سم را وارد بدن خود کنم؟ اگر کمی بیشتر از حد مجاز تزریق شود چه می شود؟ در واقع برای آنکه دچار بوتولیسم شویم، میزان این سم در بدن باید چند هزار برابر آن چیزی باشد که در هنگام تزریق بوتاکس مورد استفاده قرار می گیرد. به عبارت دیگر دوز تزریق سم بوتولینیوم آن قدر پایین است که عملا با تزریق بوتاکس شما دچار مسمومیت و عوارض ناگوار بوتولیسم نمی‌شوید. نکته ای مهم برای کسانی که از بوتاکس می‌هراسند : توجه داشته باشید که آسپیرین نیز ماده مفیدی است، اما اگر ۱۰ برابر بالاتر از مقدار تجویز شده مورد استفاده قرار بگیرد نه تنها موجب درمان نمی شود بلکه کشنده خواهد بود. حقایقی در مورد بوتاکس بوتاکس در سال ۱۸۹۵ کشف شد و برای اولین بار در سال ۱۹۸۰ در علم پزشکی برای رفع گرفتگی عضلات گردن، تنبلی چشم و تیک های عصبی مورد استفاده قرار گرفت. وقتی به طور تصادفی اثر آن در کاهش چین های دور چشم مشاهده شد، جراحان زیبایی به این نتیجه رسیدند که می توان از آن در زیباسازی چهره استفاده کرد.

از جمله روش های جوانسازی پوست صورت که مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) نیز هست ، تزریق بوتاکس می باشد. در صورت از بوتاکس جهت رفع چین و چروک ها، خط اخم، خطوط بین ابروها، خط خنده ،خطوط پیشانی، خطوط گوشه های لب، خطوط روی لب و درمان افتادگی ابرو استفاده می شود. با توجه به نیاز فرد به میزان بوتاکس و مهارت پزشک ،  قیمت بوتاکس دکتر غلامی تعیین می شود. ماده بوتاکس توسط سوزن های بسیار ریز و مخصوص در نواحی مورد نظر طی چند دقیقه بدون نیاز به بیهوشی تزریق می شود ، این ماده با از کار انداختن موقت عضلات فعال و پر کردن فرورفتگی های صورت باعث بازگرداندن جوانی و شادابی به چهره ی فرد می گردد. ۵ تا ۶ ماه پس از تزریق اول، برای ماندگاری بیشتر فرد باید تزریق بوتاکس را مجددا انجام دهد. تزریق بوتاکس به منظور جوانسازی پوست صورت می تواند هم در زنان و هم در مردان موثر واقع گردد.

نویسنده :
تاریخ : پنج شنبه 7 مهر 1401 ساعت : 1:37

تخفیف ژل لب دکتر غلامی
بازدید : 95

یکی از قسمت های صورت است که با افزایش سن حجم لب کم شده ،ارتفاع لب کاهش یافته و بر جستگی آن در صورت کاهش می یابد.

تزریق ژل لب می تواند برای رفع این تغییرات و زیبایی صورت بسیار مفید باشد. حجم لب، ارتفاع و برجستگی آن تحت تاثیر سن قرار خواهند گرفت.

لب تحتانی به طور طبیعی از لب فوقانی بزرگ تر و حجیم تر است و نیمه راست و چپ هر کدام از لب ها شبیه هم هستند که حجم و تقارن در این دو نیمه بسیار مهم است.

در تزریق ژل کاری که انجام می شود این است که حاشیه لب برجسته و حجم داده می شود و بدین ترتیب است که به زیبایی صورت از طریق تزریق ژل لب افزوده می شود. لب فوقانی از دو قسمت لب سفید و لب قرمز تشکیل شده است که توسط حاشیه لب از یکدیگر جدا شده اند.

با تشکیل چروک عمودی و موازی در قسمت سفید لب فوقانی ظاهر نامطلوبی ایجاد می شود و در صورت استفاده از روژلب بصورت خطوط عمودی قرمز رنگ در لب بالا خودش را نشان می دهد. بطور معمول لب تحتانی حجیم تر از لب فوقانی است و کمی جلوتر از آن قرار گرفته است. می توان گفت لب تحتانی حدودا دو برابر لب فوقانی می باشد.

در حالیکه لب بالا و پایین نسبت به هم بعنوان خواهر در نظر گرفته می شوند نیمه راست و چپ هر کدام از لب ها بعنوان دو قلو نسبت به یکدیگر تصور می شوند و وجود تقارن در این دو نیمه بسیار مهم و اساسی می باشد. در تزریق ژل لب با حجم دادن و برجسته کردن حاشیه لب جذابیت و زیبایی صورت بیشتر می شود.

برای دریافت تخفیف ژل لب دکتر غلامی، افرادی که ثبت نام کرده باشند با دریافت کد تخفیف از طریق مرکز ، میتوانند ژل هیالورونیک با کیفیت عالی برای نواحی مختلف صورت بجز زیر چشم را با تخفیف ویزه دریافت نمایند .

نحوه تزریق ژل لب

 نحوه تزریق ژل ،در مطلوب‌تر بودن و کم خطرتر بودن آن بسیار مهم است. پزشک معالج باید اولا” شناخت دقیق و کافی‌ از ساختمان پوست و اجزای صورت داشته باشد. ثانیا” به تکنیک این روش که شامل محل مناسب، مقدار تزریق و قرار دادن این مواد در لایه های‌ مناسب پوستی است کاملا” آشنا باشد.

مقدار ژل تزریق شده و سطحی یا عمقی تزریق شدن آن، بستگی به نوع ماده استفاده شده و نتایج مورد دلخواه از طرفی و عمق و محل چین موردنظر از طرف دیگر دارد. ترکیبات هیالورونیک اسید به علت جذب آب زیاد در اطراف خود و افزایش حجم حاصل از این امر نیاز به حجم کمتری از ژل ،برای تصحیح چین‌ها و فرورفتگی‌ ها دارد.

 بدین منظور پس از بی‌حس کردن موضع و اطمینان دادن به بیمار محل تزریق با محلول ضد میکروبی یا الکل تمیز می شود سپس به وسیله سرنگ مخصوص و سوزن‌هایی ظریف با زاویه‌ای‌ درست میزان دقیقی‌ از دارو در یکی‌ از لایه‌های پوستی و یا زیرپوستی به نواحی مختلف در سر و صورت شامل دور چشم ها،گونه ها، چین های دور دهان در خلال لبه فک ،در لب ها و به پیشانی تزریق می شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نویسنده :
تاریخ : چهار شنبه 6 مهر 1401 ساعت : 1:1

تاج گل ترحیم هانی گل
بازدید : 105

تاج گل ترحیم هانی گل با از دست دادن یک شخص عزیز شما برای همدردی با خانواده آن فرد به عنوان یک دوست یا یکی از اقوام خانواده عزادار، برای ابراز تسلیت تاج گل ترحیم را تهیه می‌کنید. ارسال تاج گل از گذشته تا به امروز به عنوان یکی از متداول‌ترین روش‌های ابراز همدردی بوده است. اگر می‌خواهید اطلاعاتی درباره تاج گل ترحیم کسب کنید تا پایان با ما همراه باشید.

تاج گل ترحیم هانی گل https://www.cryptoispy.com/forums/user/radinfaraziyan/ به عنوان یک ابزار برای نشان دادن تولدی دوباره و حرکت به جلو هستند. وجود گل‌ها حس گرمی را در محیط پدید می‌آورند. همچنین نوع گلی که شما برای بیان احساس خود انتخاب می‌کنید، بسیار مهم است. شاید بارها این سوال برای شما پیش آمده باشد که چه مدل گل برای انتخاب تاج گل مناسب است. در انتخاب تاج گل ترحیم باید دقت کنید زیرا فرد داغدار عزادار است.

قیمت تاج گل ترحیم به عوامل مختلفی مانند اندازه تاج گل، نوع گل و تعداد گل‎ها بستگی دارد و با توجه به همه این عوامل قیمت تاج گل متفاوت است. خرید تاج گل می‌تواند به صورت اینترنتی و حضوری باشد که هر کدام دارای مزیت‌هایی است. در صورت خرید اینترنتی شما در زمان و هزینه صرفه‌جویی می‌کنید.

از گذشته تا به امروز در مراسم تشییع جنازه و خاکسپاری، از تاج گل ترحیم در فرهنگ‌های مختلف استفاده می‌کنند، زیرا بین گل، زندگی و مرگ ارتباطی وجود دارد و با دیدن گل فرد احساس آرامش می‌کند. گل نشان دهنده تولد دوباره است به همین دلیل گل را بر روی مزار می‌گذارند و استفاده از تاج گل در مراسمات از اهمیت زیادی برخوردار است. همچنین از اهمیت ارسال تاج گل برای زنده نگه داشتن یاد و احترام گذاشتن به فرد از دست رفته است و از گل‌ها به عنوان نمادی از زنده بودن یاد فرد متوفی استفاده می‌‌شود.

 

نویسنده :
تاریخ : سه شنبه 5 مهر 1401 ساعت : 20:5

میزان SAR (نرخ مخصوص جذب) در گوشی های جدید
بازدید : 626

نرخ منحصر جذب موبایل یا این که SAR معیاری برای اندازه‌گیری واحد سنجش جذب انرژی امواج رادیویی به وسیله تن بشر است و هر وسیله‌ای که‌این امواج را ساخت می‌نماید، قابل‌اندازه‌گیری خواهد بود. در‌این مقاله می خواهیم موبایل را که اشخاص بیشترین مجال خویش را با آنان سپری می‌نمایند، پژوهش کنیم.

ادامه مطللب
نویسنده :
تاریخ : دو شنبه 4 مهر 1401 ساعت : 17:59

بازاریابی، توسعه و مدیریت کسب و کار ناربن
بازدید : 86

کسب و کارهای موفق در دنیای امروز، کسب و کارهایی هستند که پروژه‌های کلیدی و مهم مدیریتی را در چارچوب زمان، مشاوره مدیریت ناربن و  کیفیت و هزینه مناسبی پیاده‌سازی نمایند تا بتوانند از نتایج بسیار ارزشمند آن‌ها استفاده کنند. ناربن در طراحی و پیاده‌سازی این پروژه‌ها، توانمندساز کسب و کارها می‌باشد. از میان این پروژه‌ها می‌توان به طراحی ساختار سازمانی، پیاده سازی راهکارهای مدیریت دانش، مدل‌سازی و بازمهندسی و استانداردسازی فرایندهای کسب و کار، تدوین و بازنگری برنامه‌های راهبردی (استراتژیک)، عارضه یابی سازمانی و اندازه‌گیری و بهبود بهره‌وری اشاره نمود. 

امروزه در دنیای پیچیده و پویای رقابت، کسب و کارهایی موفق هستند که از سبد کسب و کاری بهینه شده با بهره گیری از محصولات و خدمات کارآمد برخوردار باشند. در این خصوص، تدوین و بازنگری مدل کسب و کار، تدوین یا بهبود طرح تجاری کسب و کار، تحلیل و بهینه سازی سبد کسب و کار، تحلیل و بهبود سبد محصولات و خدمات و همچنین انجام مطالعات امکانسنجی طرح ها و محصولات و توسعه کسب و کار ناربن از خدمات اصلی قابل ارائه توسط متخصصین این شرکت می باشد.

عارضه یابی ناربن سازمانی روشی مؤثر برای سنجش فاصله بین کارایی یک سازمان در وضعیت فعلی و وضعیت مطلوب، و بررسی چگونگی رسیدن این سازمان به اهداف خود است. پیش از این عارضه یابی به عنوان یک تکنیک و بخشی از فرآیند توسعه سازمانی شناخته می‌شد، اما در سال‌‌های اخیر خودش به عنوان یک روش مهم مورد توجه قرار گرفته است.

اغلب نقطه آغاز این است که آنچه را که در حال حاضر انجام می‌دهید، ثبت کنید. این فرایند با تجزیه و تحلیل سبد محصول ناربن شامل مبنای سطوح مخارج توسعه محصول، که معمولاً توسط برنامه مالی شرکت مشخص می‌شود، آغاز می‌شود.

حاکمیت شرکتی سیستم یا ساختاری از قوانین، رویه‌ها و مقرراتی است که توسط آن‌ها شرکت هدایت و کنترل می‌شود. اساساً، حاکمیت (راهبری) شرکتی منافع ذی‌نفعان یک شرکت را متوازن می‌کند. ذی‌نفعان به افرادی اطلاق می‌شوند که به شرکت علاقه دارند و تحت تأثیر کسب‌وکار قرار می‌گیرند که شامل سهامداران شرکت، کارکنان، مشتریان، تأمین‌کنندگان، تأمین‌کنندگان مالی، دولت و جامعه می‌باشند. هیئت مدیره، حاکمیت شرکتی را مدیریت می‌کند و مسئولیت همه شرایط شرکت را بر عهده دارد.

طرح کسب و کار (که با نام‌های طرح تجاری و بیزینس پلن نیز شناخته می‌شود) سندی تفصیلی است که توضیح می‌دهد چگونه یک کسب و کار، معمولاً یک استارتاپ، اهداف خود را تعیین می‌کند و از چه طریقی به آن‌ها دست‌می‌یابد. به کمک این طرح می‌توان نقشه راه شرکت را از منظرهای بازاریابی، مالی و عملیاتی طرح‌ریزی کرد. شروع فعالیت‌ها بدون طرح کسب وکار معمولا رویکرد مناسبی تلقی نمی‌شود. در واقع، تعداد بسیار کمی از شرکت‌ها می‌توانند بدون یک طرح مدون، فعالیت طولانی مدت داشته باشند. قطعاً ایجاد و پایبندی به یک طرح تجاری خوب مزایای زیادی دارد؛ از جمله این‌که بتوانید بدون صرف هزینه بالا، ایده‌های خود را بررسی کنید و در بدترین حالت در تئوری (نه در عمل)، پیامدهای شکست ایده خود را ببینید.

نویسنده :
تاریخ : شنبه 2 مهر 1401 ساعت : 2:23

لیفت صورت با دستگاه لیزر دکتر غلامی
بازدید : 109

برای سفت کردن پوست مصرف مولتی ویتامین خوراکی و استفاده از کرم های ویتامینه قوی به همراه دستگاههای قوی بسیار عالی و اثر گذار است .

بعد از انجام جوانسازی با لیزر فوتونا سلولهای پوستی بسیار عالی تحریک و فعال میشوند و در بهترین حالت جذب مواد مغذی و مقوی قرار میگیرند .

در لیفت صورت بادستگاه لیزر دکتر غلامی هرچقدر مواد مغذی با کیفیت بالاتری دریافت کند بهترین اثر را دریافت میکنند . به همین دلیل پیشنهاد میشود از چند روز قبل از شروع جوانسازی با لیزر مصرف مولتی ویتامین ها را شروع نمایند .

آبرسانی پوست قبل از استارت درمان لیفت صورت با لیزر یکی از مهمترین پارامترهای تاثیر گذار درمانی است . نکته بسیار مهم اینجاست که برای افزایش فرایند کلاژن سازی پوست نکته مهم افزایش آب پوست است که بتوانیم این کار را در مسیر درمان هم بطور عالی حفظ کنیم .

نویسنده :
تاریخ : جمعه 1 مهر 1401 ساعت : 13:50
 کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید