برترین ارائه دهنده انواع خدمات پمپ

درباره سایت
به وب سایت من خوش امدید

برترین ارائه دهنده انواع خدمات پمپ
بازدید : 127

بوستر پمپ دستگاهی است که به منظور افزایش مجموع آب مصرفی و فشار آب ، چند پمپ آب را به صورت موازی به هم کوپل می کنند. به طور کلی تمامی بوستر پمپ های آبرسانی، خانگی و آبیاری برای افزایش فشار سیال در آپارتمان، ساختمان های مسکونی، صنعتی و غیره استفاده می شوند. سیستم این تجهیزات همانند یک کمپرسور گازی است که در آن سیالات متراکم و فشرده می شوند و سیالات با فشار بالا انتقال می یابند. بعضی از پمپ ها باید آب را به ارتفاع بالاتری انتقال دهند به صورتی که به دو مرحله پمپاژ نیاز پیدا می کنند. بوسترپمپ آبرسانی ، گردش آب در سراسر لوله را تامین می کند و فشار آب را نیز ثابت نگه می دارد و لازم نیست از پمپ های خیلی پر قدرت معمولی استفاده کنیم. شرکت پایا گسترش خورشید تابان (پمپ خوب) تولید کننده و نماینده فروش انواع پکیج بوستر پمپ در تهران می باشد. برای طراحی و ساخت بوستر پمپ توسط بهترین شرکت سازنده بوستر پمپ و یا خرید، استعلام قیمت و یا مشاهده کاتالوگ انواع بوستر پمپ آبرسانی، آتشنشانی، آبیاری، کشاورزی، خانگی، ساختمان و صنعتی با کارشناسان ما در شرکت پایا گسترش خورشید تابان تماس بگیرید.

شرکت پمپ آب پنتاکس که یکی از معروف ترین برندهای پمپ در ایران می باشد، همچنین به تولید بوستر پمپ پنتاکس می پردازد. بوستر پمپ پنتاکس یکی از محبوب ترین بوستر پمپ های ایران است که در امکان مختلف مخصوصا در ساختمان های بلند استفاده می شود. پمپ آب پنتاکس شناخته شده ترین و معروف ترین برند در ایران می باشد. بجز پمپ آب، بوستر پمپ پنتاکس نیز در ایران بسیار محبوب است. بوستر پمپ های بوستر پمپ آبرسانی، بوستر پمپ آتشنشانی و آبیاری پنتاکس به دلیل هزینه نگهداری کم و با صرفه بودن، دارای جایگاه مهمی در صنعت بوده و در نتیجه در اکثر مجتمع های مسکونی و مراکز بزرگ تفریحی، اداری و مسکونی مورد استفاده قرار می گیرد. از اجزاء تشکیل دهنده بوستر پمپ خانگی پنتاکس می توان به الکترو پمپ، فشار سنج، تابلو کنترل، اینورتور و غیره اشاره نمود. شرکت پایا گسترش خورشید تابان (پمپ خوب) تولید کننده بوستر پمپ پنتاکس در تهران می باشد. برای خرید بوستر پمپ پنتاکس یا استعلام قیمت از محصولات مختلف پنتاکس مانند بوستر پمپ های آتش نشانی، آبیاری و آبرسانی پنتاکس با کارشناسان ما در شرکت پایا گسترش خورشید تابان تماس بگیرید.

شرکت پایا گسترش خورشید تابان (پمپ خوب) طبق ضوابط جدید آیین نامه سال 1399 مجموعه پمپ آتش نشانی و بر اساس استانداردهای آن اقدام به طراحی و ساخت بوستر پمپ های تاییدیه آتشنشانی می نماید. این بوستر پمپ های آتشنشانی در سری های مختلف مانند کلاس S1, S2 و S3 ساخته می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آیین نامه مجموعه پمپ های آتش نشانی، PDF زیر را بخوانید. برای خرید بوستر پمپ آتش نشانی یا استعلام قیمت بوسترپمپ تاییدیه آتشنشانی با کارشناسان ما در شرکت پایا گسترش خورشید تابان تماس بگیرید.

منبع تحت فشار پمپ آب به نام های دیگری نیز شناخته می شود. از جمله آنها منبع انبساط یا مخزن تحت فشار یا منبع دیافراگمی پمپ می باشد. این منابع تحت فشار در رنگ های مختلفی عرضه می گردند. مکانیسم عملکرد مخزن تحت فشار یا منبع دیافراگمی اینطور است که به علت وجود تیوپ منبع تحت فشار، هوا با فشار زیاد در آن ذخیره می شود و آب بواسطه این فشار هوا به داخل لوله ها فرستاده می شود.در این لحظه آبی که با فشار بالا در مخزن تحت فشار قرار دارد به محض اینکه شیر باز شد تخلیه می شود.

از پرکاربردترین سیستم های فیلتر آلودگی های معلق در آب فیلتر های شنی هستند. با استفاده از این فیلترها قادر خواهید بود ذرات معلق موجود در آب به قطر 50 میکرون را حذف نمایید. اما جهت حذف مواد رنگی موجود در آب و ذرات رنگی و طعم آب باید بلافاصله بعد از فیلتر شنی استخر از فیلتر کربنی استفاده شود. دستگاه فیلتر شنی استخر بهترین و رایج ترین انتخاب برای برای شفافیت و تصفیه آب استخر می باشد. در لایه های مختلف فیلتر شنی از سایزهای متفاوت سیلیس استفاده می شود. لایه بالایی آن بین 0.5 تا 1.5 ، لایه میانی بین 1.5 تا 3 و لایه زیرین 5 تا 3 میلیمتر می باشد.یک صفحه جداگانه بنام صفحه نازل نیز در کف نازل فیلتر شنی استخر متصل می شود که کار این صفحه جلوگیری از خروج سیلیس از فیلتر شنی می باشد. معمولا یک سوم فیلتر شنی را جهت معلق بودن املاح پر نمی کنند تا زمان بکواش را بالا ببرند.

نویسنده :
تاریخ : سه شنبه 29 شهريور 1401 ساعت : 3:42

قیمت تاج گل ترحیم هانی گل ‏
بازدید : 135

اولین نکته برای انتخاب گل این است که گل هایی را انتخاب کنید که دارای معانی مثبتی باشند. این کمترین کاری است که میتوان برای خانواده مرحوم انجام داد. دومین نکته مهم این است که بر اساس نزدیکی و دوری از خانواده مرحوم ، گل تهیه کنید. این کار باعث میشود تا میزان ارادت شما برای خانواده داغدار نمایان شود. در تزیین و گل آرایی نیز دقت کنید تا شکیل و زیبا باشد. این گل زیبا و دوست داشتنی ، از قدیم نماد عشق و اشتیاق را میدهد. رنگ سفید گل رز بیانگر معصومیت و پاکی است. رنگ قرمز این گل نماد غم و اندوه را میرساند. همچنین بسته های مشکی گل رز نیز وجود دارند. رز های سیاه و سفید ترکیب مناسبی برای خانواده عزادار می باشد تا احساس آرامش خاصی را به انها برساند و احساس همدردی شما ادا شود. از قسمت معنی و نشانه رنگ های مختلف گل رز ، میتوانید نماد رنگ های مختلف این گل زیبا را بشناسید. گل آلسترومریا: گلی است زیبا و با دوام که به سرما حساس است .از این گل به عنوان گل شاخه بریده میتوان در تزیین دسته گل و سبد گل استفاده کرد.این گل شیرابه ای دارد که اگر با پوست تماس داشته باشد احساس سوزش به همراه می آورد . این گل رنگهای مختلف و زیبایی دارد ,همین تنوع رنگی و شکل ظاهری زیبا آن را جزو محبوب ترین گلها در بین گل آراها و مردم عادی کرده است و می توان انواع آن را در گل فروشی ها دید. گتهای شاخه بریده السترومریا حدودا” ٢١ روز عمر می کند اگر در دمای مناسب قرار داشته باشد و هر روز انتهای ساقه ها بریده شود و آب گلدان نیز تعویض شود. با توجه به این که هدف اولیه ما در کسب و کارمان جلب رضایت مشتری در سفارش تاج گل ختم است شما می‌توانید در هر جای تهران که باشید با خرید اینترنتی تاج گل ترحیم خود را از طریق گلفروشی آنلاین هانی گل با قیمتی مناسب خرید تاج گل برای مراسم را انجام دهید. شما می‌توانید بهترین تاج گل‌های یک طبقه ترحیم، تاج گل دوطبقه تسلیت و تاج گل سه طبقه ترحیم و تسلیت را به صورت تاج گل اینترنتی خرید کنید. اگر به دنبال یک خرید به صرفه هستید مطمئن باشد به این روش قیمت تاج گل ترحیم هانی گل مراسم ختم برای شما بسیار مناسب خواهد بود.

نویسنده :
تاریخ : چهار شنبه 23 شهريور 1401 ساعت : 13:36

سئوکار حرفه ای
بازدید : 128

یکی از پر تکرار ترین سوالاتی که کارآموزان سئو در پلتفرم حافظ  از ما می پرسند این است که سئوکار حرفه ای کیست؟ سئوکار یعنی چی؟ او کار حرفه ای وردپرس چه فرقی با سئوکار سایتهای اختصاصی دارد؟ سئو کار حرفه ای شویم و درآمد بالا داشته باشیم؟

وقتی شما شغل کارشناس سئو را برای خود انتخاب می کنید باید این نکته را بپذیرید که وارد یک عرصه چالش برانگیز شده اید و باید ذهن خود را برای بهبود رتبه سایت در همه جهات آزاد کرده و خلاق باشید.

در پاسخ به سوال سئوکار حرفه ای حافظ کیست بگوییم سئوکار شخصی است که با تمام اصول و استانداردهای سئو برای بهینه سازی سایت و بهبود رتبه سایت برای موتورهای جستجو دارد و از جدیدترین تکنیک های سئو برای جذب کاربران و کسب اعتبار در نظر ربات های گوگل استفاده می کنند.

یک سئو کار حرفه ای وردپرس و یا به طور کلی یک متخصص سئو که به اصطلاح به او seo expert گفته می شود باید بتوانند اطلاعات خود را آپدیت کرده و مطابق با جدیدترین تغییرات الگوریتم به موتورهای جستجو اقدام به بهینه سازی سایت کند. اگر نمی دانید اصول و استاندارد سئو چیست و چگونه می توان از ابتدا برای سئوی سایت برنامه‌ریزی کرد پیشنهاد می‌کنیم مقاله سئو چیست را مطالعه کرده و به صورت پایه ای برای seo  کار حرفه ای شدن برنامه ریزی کنید.

بهتر است از همان ابتدای راه تصمیم بگیرید که می خواهید تنها یک سئو کار شوید و یا تبدیل به متخصص سئو شوید؟ او کار می‌تواند در یک شرکت مانند یک کارمند معمولی برای بهبود و بهینه سازی سایت تلاش کند اما سوالی که مطرح می‌شود این است که متخصص سئو چیست و سئو کار حرفه ای به چه کسی گفته می شود؟

سئو کار حرفه ای باید توانایی مشاوره سئو،مدیریت سئوی طراحی پلن و استراتژی سئو و پیاده سازی برنامه های بر روی سایت های مختلف را داشته باشد و باید بتواند ایراد کار کارشناسان سئوی که زیر دست او سایت های مختلف را بهینه سازی می کنند را بگیرد و برای رفع ایرادات تلاش کند. در ادامه تعدادی از مهمترین وظایف متخصص سئو و یا seo expert را با هم بررسی می کنیم.

نویسنده :
تاریخ : سه شنبه 22 شهريور 1401 ساعت : 17:27

پاسپورت دومینیکا های لیپ
بازدید : 142

سرمایه‌گذاری در دومینیکا می‌توانید شهروندی این کشور را دریافت کنید و این موضوع به تنهایی می‌تواند مزیت‌های بسیاری را به شما عرضه کند که در ادامه شما را با آن ها بیشتر آشنا خواهیم کرد.

افزایش سرمایه

دومینیکا اقتصادی پویا و رو به توسعه دارد. این موضوع و همچنین جو سیاسی پایدار این کشور به شما این اطمینان را می‌دهد که با سرمایه‌گذاری در آن، سرمایه خود را افزایش می‌دهید که بسیار حائز اهمیت می‌باشد و هیچگونه نگرانی راجع به آینده‌ی سرمایه‌تان نخواهید داشت.

 سفر به بیش از ۱۴۰ کشور بدون ویزا با پاسپورت دومینیکا

همانطور که می‌دانید اخذ ویزای کشورهای مختلف برای ایرانیان پروسه‌ی بسیار پیچیده و گاها سخت و حتی در مواردی غیر ممکن می‌باشد.

ولی شما با داشتن پاسپورت دومینیکا بدون اتلاف وقت می‌توانید به تعداد زیادی از کشورها در قاره اروپا، آمریکا، آفریقا و آسیا بدون نیاز به ویزا سفر کنید و یا زندگی کنید.

به خوبی می‌دانید، داشتن پاسپورتی که بدون نیاز به ویزا بتوانید به بیش از ۱۴۰  کشور دنیا سفر کنید چه مزیت مهمی به حساب می‌آید که نباید از آن غافل شد که سرمایه‌گذاری در کشور دومینیکا امکان دریافت پاسپورت دومینیکا های لیپ را برای شما فراهم می‌کند.

مشخصات جغرافیایی دومینیکا

دومینیکا، یک کشور در منطقه کارائیب است. پایتخت آن روسو، در ضلع غربی جزیره واقع شده است. این مکان از نظر جغرافیایی به عنوان بخشی از جزایر بادگیر در مجمع‌الجزایر آنتیل‌های کوچک در دریای کارائیب واقع شده است.

این جزیره از شمال شرقی در نزدیکی گوادلوپ و از جنوب شرقی در نزدیکی مارتینیک واقع شده است.

نویسنده :
تاریخ : سه شنبه 22 شهريور 1401 ساعت : 1:56

دیزل ژنراتور چیست؟
بازدید : 152

دیزل ژنراتور چیست؟

در بازار صنعتی ایران اصطلاحا از کلمه ژنراتور برای دستگاه های تولید کننده برق (gen set) استفاده میگردد. ژنراتور که برگرفته از کلمه generator میباشد به معنای تولید کننده بوده و اصطلاحا در ایران به دستگاه مولد برق اطلاق میگردد.از نظر علمی و اصولی موتور برق و یا مولد برق به یک سیستم یکپارچه تولید کننده برق گفته میشود که شامل دو قسمت اساسی میباشد . قسمت اول یک مولد الکتریسیته (ژنراتور یا ALTERNATOR) است که توسط قسمت دوم که یک موتور احتراقی (Engine) میباشد چرخانده میشود . موتور دستگاه مولد برق ، سوخت را سوزانده و تبدیل به انرژی مکانیکی مینماید و ژنراتور این نیروی مکانیکی دورانی را از طریق القای الکترومغناطیسی به انرژی الکتریکی تبدیل می نماید.

نویسنده :
تاریخ : دو شنبه 21 شهريور 1401 ساعت : 2:4

چیلر چیست و چه کاربردی دارد؟
بازدید : 118

احتمالا تا به حال بارها و بارها نام چیلر را شنیده اید. ممکن است برخی از شما درباره چیلر و نحوه ی عملکرد آن اطلاعاتی داشته باشید. اما در میان شما افرادی هم هستند که تنها با نام آن آشنا بوده و اطلاعاتی درباره نحوه ی عملکرد آن ندارند. در این مقاله ما درباره چیلر، انواع چیلر، کاربرد چیلر و ... به شما توضیح خواهیم داد. پس اگر دوست دارید اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهید، انتهای مقاله، همراه ما باشید.

چیلر چیست؟

چیلر (Chiller) یا سردکن یک نوع دستگاه سرمایشی است که گرما و حرارت را از مایع می گیرد و توسط کندانسورها (condenser) و برج های خنک‌ کننده (cooling tower)، گرما را از چرخه خارج می کند. سپس به کمک همان مایع خنک، دمای محیط را به دلخواه شما خنک می کند.

اگر بخواهیم ساده تر چیلر را به شما معرفی کنیم، باید بگوییم دستگاهی است که آب ورودی با دمای معمولی را دریافت می کند و طی عملیاتی دمای آب را پایین آورده و آب خنک را به دستگاه و محیط پخش می کند. امروزه یکی معروف ترین و مهم ترین تجهیزات تهویه کننده و خنک کننده هوا، چیلرها هستند. بگونه ای که از این تجهیزات در محیط های مختلف مانند: ساختمان های مسکونی، صنعتی، تجاری و کارگاهی استفاده می شود. این محصول شامل اتواع چیلر، مانند مینی چیلر 10 تن، چیلر 20 تن و چیلر 40 تن است.

نویسنده :
تاریخ : یک شنبه 20 شهريور 1401 ساعت : 1:29

پاسپورت دومینیکا های لیپ
بازدید : 140

شرکت در برنامه‌های «شهروندی از طریق سرمایه‌گذاری» معمولا سریع‌ترین و ساده‌ترین راه برای اخذ پاسپورت دومینیکا های لیپ است. در سراسر جهان، تعداد معدودی از کشورهای منتخب با اعطای تابعیت از طریق برنامه‌های سرمایه‌گذاری، بودجه مورد نیاز را برای برنامه‌های اقتصادی و توسعه کشور خود جذب می‌کنند. این برنامه فرصتی را برای افراد فراهم می‌کند تا با سرمایه‌گذاری در پروژه‌های دولتی، اوراق قرضه یا پروژه‌های مصوب املاک، از آنها تابعیت خریداری کنند. این کشورها به طور معمول شرط حضور ندارند. داشتن تابعیت دوم برای افرادی که به دنبال سفر بدون ویزا به جهان و امکان مدیریت مالی بهتر هستند ایده‌آل است. با اخذ تابعیت دوم از طریق سرمایه‌گذاری، این افراد از حقوق و امتیازات شهروندی، از جمله حق واگذاری تابعیت به نسل‌های آینده خود برخوردار می‌شوند.

نویسنده :
تاریخ : شنبه 19 شهريور 1401 ساعت : 15:25

مبل راحتی سامی مبل
بازدید : 144

یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین المان‌هایی که در فضای داخلی اتاق نشیمن مورداستفاده قرار می‌گیرد مبل راحتی است. این مبل‌ها دارای مدل‌های متنوعی هستند و می‌توانید به‌راحتی متناسب سبک دکوراسیون و به‌عنوان رنگی مکمل با سایر وسایلتان مدل شیک و جذابی را انتخاب کنید و چیدمانی بی‌نظیر را به ارمغان آورید.

مبل راحتی از پرطرف‌دارترین سبک‌های مبلمان است که می‌توانید با هر سطح درآمدی و بودجه‌ای بهترین آن را برای منزل خود تهیه کنید. شما می‌توانید از امکان خرید اقساطی بدون بهره از فروشگاه سامی مبل استفاده کنید و بدون هیچ‌گونه دغدغه‌ای به‌راحتی مدل و رنگ مبل مدنظر خود را انتخاب و به‌صورت اقساط 36ماهه هزینه آن را پرداخت نمایید و با ایجاد تغییراتی در محل زندگی و کار خود با انرژی بیشتر به فعالیت‌های روزمره ادامه دهید و از حضور در محیط لذت ببرید و احساس آرامشی وصف نشدنی را تجربه کنید.

نویسنده :
تاریخ : پنج شنبه 17 شهريور 1401 ساعت : 2:50

باتری انواع موبایل در فونی شاپ
بازدید : 139

باتری موبایل یک منبع تغذیه برای دستگاه‌های تلفن همراه است که ولتاژ و جریان مورد نیاز برای روشن شدن و عملکرد این دستگاه را فراهم می‌آورد. باتری‌های موبایل معمولا از جنس نیکل، لیتیوم، لیتیوم-پلیمر، لیتیوم- یون، نیکل-کادمیوم یا نیکل-متال هیدرات ساخته می‌شوند.

باتری آیفون اگر یکی از دارندگان گوشی‌های هوشمند آیفون اپل هستید، در فروشگاه فونی شاپ می‌توانید باتری اصلی و با کیفیت مناسب با مدل گوشی خود را تهیه نمایید. آیفون‌های اپل محصولات پرچم داری هستند که کیفیت عملکرد شان واقعاً فوق العاده است. شرکت اپل با طراحی اسمارت فون های جدید خود که در آن ها ظرفیت باتری آیفون را تا حد قابل قبولی بالا برده است؛ سعی کرده کاربران موبایل آیفون را راضی نگه دارد.

باتری هواوی از زمانی که شرکت هواوی روی طراحی و ساخت اسمارت فون های پیشرفته که امکان رقابت با برند های بسیار معتبر مثل سامسونگ را داشته باشند؛ تمرکز کرده؛ طول عمر باتری هواوی به یکی از معضلات گوشی‌های همراه این شرکت تبدیل شده است.

نویسنده :
تاریخ : سه شنبه 15 شهريور 1401 ساعت : 3:43

وب سایت موبایل فونی شاپ
بازدید : 136

از ضروری ترین ویژگی هایی که ممکن است برای شناسایی مواد اصلی و تقلبی بودن شارژر شیائومی، مورد استفاده قرار گیرد. لوگوی سازنده است.هر کسب و کار لوگوی متمایز خود را داشته که با حروف خاصی نوشته یا تصویر، ظاهر و احساسی متمایز دارد.تولیدکنندگان محصولات فیک، لوگو را کپی کرده و با قرار دادن آن بر روی کالا، سعی در معرفی آن به عنوان محصول اصلی را دارند.

شارژر هواوی اصل دغدغه خریداران زیادی است. کمپانی هواوی سال هاست که به عنوان یکی از قدرتمندترین ها در عرصه تکنولوژی های ارتباطی فعالیت می کند. اما افزایش قیمت و عدم دسترسی مناسب به تجهیزات جانبی اصل زمینه را برای سودجویان فراهم کرده و بازار مملو از تجهیزات جانبی تقلبی شده است و در نهایت ممکن است

انجام این کار بسیار آسان است، چرا که فقط با چند مورد بسیار ساده روی نوشته‌های شارژر سامسونگ کار خواهیم داشت. یکی از این موارد که بهترین روش تشخیص شارژر اصلی سامسونگ محسوب می‌شود، کشور سازنده‌ آن است. اگر روی مشخصات شارژر نوشته باشد که این محصول در چین ساخته شده است

نویسنده :
تاریخ : سه شنبه 15 شهريور 1401 ساعت : 2:50

خدمات سئو حرفه ای پلتفرم حافظ
بازدید : 168

منظور از خدمات سئو حرفه ای در گام اول این است که یک سئو کار با تجربه، با استفاده از دانش و تجربه و ابزارهایی که در اختیار دارد برای سئو سایت حرفه ای ، برنامه ریزی کند، البته این مورد حتما شامل دانستن بودجه سئو نیز می شود: به این معنی که سئو کار بداند توان مجموعه برای هزینه در بخش محتوا و سایر بخش های سئو چه میزان است تا بتواند برای پروژه برنامه ریزی نماید.

تیم سئو حرفه ای پلتفرم حافظ با دانستن بودجه سئو، برای پروژه برنامه ریزی دقیق تری دارد و هزینه را مدیریت میکند.

 

اقداماتی که در سئو حرفه‌ای باید انجام شود :

بررسی کلمات کلیدی اولین قدم در زمینه سئو حرفه ای، مشخص کردن هدف و پیدا کردن کلمات کلیدی مرتبط با آن است که توسط کاربران بیش از همه مورد جستجو و استفاده قرار می‌گیرند.

شما در ابتدا موضوع کسب وکار خود را مشخص کنید و سپس کلمات کلیدی مرتبط با آن را تعیین کنید و در آخر بیشترین کلمه کلیدی که توسط کاربران جستجو می‌شود را تعیین کنید. در حقیقت روی کلماتی باید سرمایه‌گذاری کرد تا کاربران بیشتری به سایت شما وارد شود.

تحلیل سایت رقبا اینترنت یک نوع بازار رقابتی بزرگ می‌باشد که بسیاری از افراد در آن فعالیت دارند. مطمئنا شرکت‌های دیگری هم وجود دارند که روی کلمات کلیدی که شما انتخاب کرده اید، سرمایه‌گذاری کرده و قوی‌تر از شما همل می‌کنند. پس از آن که هدف و کلمات اصلی را مشخص کردید، بایستی که سایت‌های رقیب را نیز پیدا کرده و پی به استراتژی آن‌ها ببرید و آن‌ها را تحلیل نمایید. اساسی‌ترین موردی که می‌تواند به شما کمک کند، نقاط ضعف رقیبانتان است که یک می‌تواند یک فرصت استثنایی برای سبقت گرفتن از رقیبانتان باشد.

 

لینک بیلدینگ لینک بیلدینگ دو تعریف می‌تواند داشته باشد اول این که لینک بیلدینگ عبارت است از دریافت بک لینک از سایت‌های دیگر و ساخت لینک‌های داخلی در بین صفحات. گفتنی است که گوگل طبق الگوریتم پنگوئن، به بک لینک‌های ورودی از سایت‌های دیگر بسیار حساس می‌باشد و آن‌هایی را که لینک را خریداری و یا تبادل نموده‌اند را مورد جریمه خود قرار می‌دهند.

نویسنده :
تاریخ : دو شنبه 14 شهريور 1401 ساعت : 1:35

وب سایت خدمات موبایل فونی شاپ
بازدید : 130

نقش اصلی گلس گوشی موبایل، محافظت از صفحه نمایش در برابر ضربات وارده و یا ایجاد هرگونه خط و خش است. با توجه به اهمیت بالای نمایشگر و سختی تعویض آن، استفاده از گلس محافظ صفحه نمایش گوشی موبایل امری ضروری بوده و اقدام به خرید آن پس از خرید گوشی جدید اجتناب ناپذیر است.

گلس سوپر دی پلاس +Super D (تقویت شده) گلس های محافظ صفحه نمایش برای گوشی های هوشمند، اسمارت واچ ها، تبلت و هر وسیله ی الکتریکی دارای صفحه نمایش مورد استفاده قرار میگیرد. کمتر کسی است که ریسک نداشتن گلس محافظ روی وسایل هوشمند را می پذیرد.

گلس سرامیکی برخلاف نام گلس سرامیکی، در ساخت آن به میزان زیادی از کریستال شیشه و به مقداری ناچیزی از ناخالصی هایی همچون سرامیک، کوارتز و سیلیکات استفاده شده است. گلس های سرامیکی برخلاف گلس های شیشه ای به مدت زیادی رنگ خود را حفظ کرده و دچار تغییر رنگ نمی شوند. این ترکیبات بکاررفته نه تنها از بجا ماندن اثر انگشت جلوگیری کرده، بلکه از کاهش کیفیت تاچ صفحه نیز جلوگیری می کند.

نویسنده :
تاریخ : یک شنبه 13 شهريور 1401 ساعت : 20:6

تاج گل نمایشگاه هانی گل
بازدید : 154

گل در میان مردم کشورمان و فرهنگ ایرانی دارای جایگاه ویژه‌ای است. به‌طوری‌که در مناسبت‌های متفاوت برای عرض تبریک گل هدیه می‌دهند. یکی از این مناسبت‌ها آغاز فعالیت یک کسب‌وکار و راه‌اندازی یک نمایشگاه می‌باشد. در چنین مواردی تاج گل نمایشگاه برای عرض تبریک و آرزوی موفقیت می‌تواند گزینه مناسبی باشد.

یکی از رایج‌ترین روش‌هایی که می‌توان برای عرض تبریک به‌منظور شروع فعالیت یک برند در محل برگزاری نمایشگاه استفاده نمود تاج گل است که جلوه زیبا و با شکوهی دارد. باتوجه‌به شرایط و فضای حاکم بر نمایشگاه دسته‌گل و باکس گل نمی‌تواند گزینه مناسبی برای تبریک باشد. تاج ‌گل‌ نمایشگاه در ابعاد و مدل‌های متنوعی عرضه می‌شود که می‌توانید متناسب باسلیقه و بودجه خود بهترین گزینه را سفارش دهید.

قیمت تاج گل نمایشگاه باتوجه‌به اینکه از گل‌های خارجی و یا ایرانی فصلی استفاده شده و همچنین تعداد و نوع آن‌ها متفاوت است. البته نحوه چیدمان و تزئین، جنس و سایز پایه نیز بر روی قیمت نهایی آن اثر می‌گذارد. ازاین‌رو نمی‌توان یک قیمت ثابت برای این هدیه زیبا اعلام نمود و باتوجه‌به موارد ذکر شده قیمت‌های متفاوتی دارند.

نویسنده :
تاریخ : یک شنبه 13 شهريور 1401 ساعت : 18:14

جاروبرقی بوش
بازدید : 174

در این جاروبرقی بوش از فیلتر بهداشتی هپا استفاده شده است، این فیلتر قدرت بالایی در جذب ذرات معلق در هوا دارد و می توان هنگام جارو کشیدن محیط هوای کاملا سالم و بهداشتی را برای کاربران ایجاد کند. این فیلتر قابل شستشو می باشد و امکان استفاده از ان برای مدت زمان طولانی وجود دارد. ظرفیت بالا کیسه و مخزن انجام تمیز کنندگی محیط های مختلف نیاز به نوع متفاوتی از جارو برقی ها دارد به همین دلیل  این جاروبرقی بوش به هر دو نوع صورت کیسه و مخزن دار ارائه شده است. حالت کیسه دار این محصول قدرت بالا تری در جمع اوری زباله ها دارد، این کیسه با ظرفیت بالا و طراحی چند لایه میزان زیادی گردو غبار و الودگی را در خود جای می دهد و برای مدت زمان طولانی قابل استفاده است، این کیسه دارای قابلیت شستشو می باشد و همچنین تخلیه بسیار اسان و سریعی دارد. مخزن محصول نیز ظرفیت مناسبی دارد، جدا کردن مخزن و همچنین قرار دادن ان در جای خود به اسانی انجام می گیرد، این مخزن تخلیه فوق العاده اسان و بهداشتی دارد به صورت که هنگام تخلیه هیچ گونه گردو غباری را در محیط پخش نخواهد کرد. این جارو پس از پر شدن کیسه نیز همچنان 60 درصد از کارایی خود را حفظ می کند و قدرت مکش ان در جارو کشیدن سالن های مختلف برای مدت طولانی همچنان باقی می ماند. طراحی به سبک امروزه جاروبرقی 2000 وات بوش به سبکی کاملا مدرن طراحی شده است. این محصول اندازه و ابعادی بسیار جمع و جور و وزنی فوق العاده سبک دارد. با اندازه و ابعاد مناسب این محصول امکان نگهداری از ان در فضا های مختلف خانه وجود دارد. جاروبرقی بوش به رنگ ابی طراحی شده است و از سری ‌محصولات move on در سایز مینی می باشد، چرخ های پشتی این محصول حرکات روان و صافی بر روی سطوح مختلف دارند، این چرخ ها هنگام جارو کشیدن به اسانی به دنبال افراد حرکت می کنند و هیچگونه وقفه ای را در کار ایجاد نمی کنند. روی بدنه این محصول یک دکمه ولیومی برای تنظیم مکش وجود دارد، این دکمه همچنین برای خاموش و روشن کردن دستگاه مورد استفاده قرار می گیرد. لوله تلسکوپی این جارو از جنس پلاستیک است، این لوله بسیار مقاوم است و جنس فوق العاده با کیفیتی دارد. دسته محصول همچنین بسیار خوش دست است، این دسته قابل تنظیم در ارتفاعات مختلف می باشد. با شعاع کارکرد 8 متر می توان به اسانی از این جارو برای سالن های بزرگ استفاده کرد. براش و نازل های مختلف براش ارائه شده همراه این جاروبرقی قدرت بسیار بالایی در جمع اوری زباله ها دارد. این پارویی دارای حرکت رفت و برگشت کاملا روان است و می تواند بر روی سطوح مختلف مانند فرش و موکت و سطوح سرامیکی به اسانی حرکت کند. با استفاده از این براش می توان هرگونه زباله ای را در اندازه مختلف در مدت زمان کوتاه جمع اوری کرد و تمیز کنندگی فوق العاده ای برای برای سالن ها ایجاد کرد. نازل ها و اکسسوری های این جارو برقی کارکرد گسترده تری را برای ان فراهم می کنند. با استفاده از این نازل ها می توان قسمت های دور از دسترس و یا نقاطی که به سختی تمیز می شوند مانند درز و شکاف بین مبلمان، گوشه و کنار پنجره ها بالای کابینت ها و … را جارو کشید.

نویسنده :
تاریخ : شنبه 12 شهريور 1401 ساعت : 15:30

وب سایت فونی شاپ
بازدید : 170

اما باید توجه داشته باشید که هر کاور یا گاردی را نباید استفاده کنید. برخی کاور ها باعث کاهش آنتن دهی موبایل می شوند. و برخی دیگر باعث زیادی گرم شدن موبایل می شوند که به قطعات داخلی موبایل به ویژه باتری گوشی آسیب می زند. خیلی از گارد ها به دلیل حرکت گوشی در آن ها باعث خط افتادن پشت گوشی می شوند. برخی دیگر به پورت های موبایل توجه نمیکنند و باعث می شوند که سوکت هندزفری یا شارژر درست وارد نشود. پس همانطور که متوجه شدید استفاده از گارد گوشی موبایل بسیار مهم است و معایب و مزایای خاصی دارد.

بازار اینترنتی و استفاده از دیجیتال خرید کلیه لوازم مورد نیاز را بسیار ساده کرده، البته در این میان افراد سودجو با سواستفاده از اعتماد مشتریان سبب سلب رضایت از اجناس و اطمینان مشتریان از فروشندگان شده اند به همین دلیل لازم است پیش از خرید اطلاعات کاملی در رابطه با بهترین مرکز خرید قطعات موبایل داشته باشید.

خرید کابل و شارژر جدید مشکلات ناشی از خرابی شارژر گاهی از وضعیت ظاهری آن مشخص بوده و گاهی نیز از عدم شارژ باتری هنگام اتصال شارژر می توان به خرابی آن پی برد. نسبت به مشکلات شارژر باید حساس بوده و در صورت وجود هرگونه خرابی در آن، بهتر است هرچه سریع تر نسبت به تعویض کابل و شارژ گوشی خود اقدام کنید.

نویسنده :
تاریخ : جمعه 11 شهريور 1401 ساعت : 3:33

هزینه های قبل از جراحی بینی چقدر است؟
بازدید : 148

هزینه جراحی بینی در تهران و شهرستانها در سال 1401 یکی از مهمترین عوامل انجام جراحی بینی در تهران می باشد. همانطور که می دانید بازه قیمتی جراحی بینی در سال 1401 برای جراحان مختلف متفاوت است. در این مقاله به بررسی عوامل موثر بر قیمت جراحی بینی در تهران و شهرستان ها پرداخته ایم. همچنین هزینه جراحی بینی، هزینه های قبل و بعد از جراحی بینی، هزینه جراحی بینی استخوانی 1401 و هزینه جراحی بینی ترمیمی را آورده ایم. در ادامه معایب جراحی بینی ارزان در تهران و شرایط پرداخت هزینه جراحی بینی به صورت اقساطی در تهران را توضیح دادیم.

هزینه های قبل از جراحی بینی چقدر است؟

بخشی از هزینه عمل بینی مربوط به هزینه قبل از جراحی بینی می باشد که به چند عامل مهم و اساسی بستگی دارد. در واقع بیمار قبل از انجام جراحی باید مبلغی را به عنوان هزینه قبل از جراحی بینی پرداخت کند که به شرح زیر می باشد:

 هزینه مشاوره جراحی بینی:

برخی از پزشکان برای مشاوره و ویزیت اولیه رینوپلاستی هزینه ای دریافت نمی کنند، اما برای سایر پزشکان این هزینه باید پرداخت شود. خبر خوبی که برای شما داریم این است که در اکثر موارد اگر از طریق 24 مشاور پزشک به جراح بینی مراجعه کنید، نیازی به پرداخت هزینه مشاوره جراحی بینی نخواهید داشت.


هزینه آزمایشات قبل از جراحی بینی:

قبل از انجام جراحی بینی باید آزمایشات مربوط به غلظت و انعقاد خون، قند خون، کم خونی، فقر آهن و ... را انجام دهید که نتایج آن را باید قبل از عمل به پزشک خود تحویل دهید. توجه داشته باشید که جراحان بدون نتیجه این آزمایشات جراحی را انجام نمی دهند.


هزینه عکاسی رینوپلاستی:

برای گرفتن عکس آتلیه ای، برخی از پزشکان این کار را در مطب خود انجام می دهند که معمولا هزینه کمتری دارد. هیچ روتوشی روی عکس آتلیه ای انجام نمی شود تا پزشک با استفاده از وضوح کامل عکس مستقیماً مشکلات بینی فرد را ببیند. مراقب باشید که اگر جراح سی تی اسکن برای شما تجویز کرد، هزینه سی تی اسکن به هزینه های قبل از جراحی بینی اضافه می شود.

هزینه کلینیک یا بیمارستان:

معمولاً هزینه عمل بینی در کلینیک کمتر از هزینه عمل بینی در بیمارستان است، زیرا بیمار پس از 5-4 ساعت از جراحی بینی از کلینیک ترخیص می شود. اما به دلیل داشتن تجهیزات بیشتر، بیمارستان برای افرادی که بیماری های زمینه ای خاصی دارند مناسب است و معمولاً بیمار حداقل یک شب نیاز به بستری شدن دارد.

هزینه جراحی بینی:

دستمزد جراح بینی نیز بسته به میزان تخصص و مهارت پزشک در زمینه جراحی بینی متفاوت است. بهتر است برای انتخاب بهترین جراح بینی در تهران تنها به دنبال جراحی بینی ارزان نباشید و تمامی فاکتورها را در نظر بگیرید. همچنین توجه داشته باشید که هر چه این روش پیچیده تر باشد، هزینه آن نیز بیشتر می شود، زیرا به زمان و انرژی بیشتری نیاز دارد. همچنین نوع پوست و وجود انحراف بینی نیز در هزینه نهایی جراحی بینی موثر است.

 
نویسنده :
تاریخ : پنج شنبه 10 شهريور 1401 ساعت : 11:18

پاسپورت دومینیکا
بازدید : 158

پاسپورت دومینیکا و اقامت دائم دارای مزایای بسیاری مانند مدت پروسه زمانی بسیار کوتاه ۳ تا ۶ ماهه تا زمان اخذ پاسپورت دومینیکا، عدم نیاز به حضور فیزیکی و مدرک زبان و نداشتن شرایط پیچیده مانند سوابق مدیریتی می‌باشد. خارج از مزیتهای کشور دومینیکا که معمولا افراد را ترقیب به اقدام برای اخذ تابعیت این کشور می‌نماید، مهم‌ترین موضوع برای ایرانیان این است که دومینیکا تنها کشوری است که برای اعطا تابعیت و پاسپورت (طی پروسه کوتاه مدت) برای ایرانیان تشکیل پرونده می‌دهد و ایرانی‌هایی که تنها دارای تابعیت کشور ایران هستند و برای تجارت بین المللی و سفرهای خارجی خود نیاز به تابعیت دوم و اخذ پاسپورت دوم دارند، گزینه دیگری برای انتخاب ندارند.

دلیل گرفتن اقامت و پاسپورت دومینیکا زندگی و اقامت در این کشور نیست، بلکه بدست آوردن پاسپورت کشوری است که به شما اجازه سفر به بسیاری از کشورها مانند انگلستان را بدون نیاز به اخذ ویزا میدهد.

با خرید پاسپورت دومینیکا می‌توانید بدون نیاز به درخواست ویزا و یا ایستادن در صف‌های طولانی سفارت‌خانه‌ها یا ارائه مدارک خاصی، بدون نیاز به ویزا سفر نمایید، هر لحظه و هر زمان. در حال حاضر تنها چندین کشور وجود دارند که امکان اخذ پاسپورت دوم بدون شرط اقامت فیزیکی دران کشورها وجود دارد.

نویسنده :
تاریخ : سه شنبه 8 شهريور 1401 ساعت : 3:31

دانلود آهنگ ایرانی و خارجی از وب سایت موزیک باران
بازدید : 168

شما میتوانید جدیدترین آهنگ های ایرانی را با دو کیفیت 128 و 320 از وب سایت موزیک باران دانلود نمایید، به این نکته دقت داشته باشید که شما میتوانید با وب سایت موزیک باران روزانه به دانلود آهنگ ایرانی در تمامی سبک ها و به روزترین آنها بپردازید و بدون پرداخت هیچ هزینه ای از گوش دادن به موسیقی مورد علاقه خود لذت ببرید همچنین میتوانید فول آلبوم ها را نیاز با انتخاب آرتیست مورد نظر خود به صورت رایگان دریافت نمایید.

شما میتوانید جدیدترین آهنگ های ایرانی را با دو کیفیت 128 و 320 از وب سایت موزیک باران دانلود نمایید، به این نکته دقت داشته باشید که شما میتوانید با وب سایت موزیک باران روزانه به دانلود آهنگ خارجی در تمامی سبک ها و به روزترین آنها بپردازید و بدون پرداخت هیچ هزینه ای از گوش دادن به موسیقی مورد علاقه خود لذت ببرید همچنین میتوانید فول آلبوم ها را نیاز با انتخاب آرتیست مورد نظر خود به صورت رایگان دریافت نمایید.

شما میتوانید جدیدترین آهنگ های ایرانی را با دو کیفیت 128 و 320 از وب سایت موزیک باران دانلود نمایید، به این نکته دقت داشته باشید که شما میتوانید با وب سایت موزیک باران روزانه به دانلود آهنگ در تمامی سبک ها و به روزترین آنها بپردازید و بدون پرداخت هیچ هزینه ای از گوش دادن به موسیقی مورد علاقه خود لذت ببرید همچنین میتوانید فول آلبوم ها را نیاز با انتخاب آرتیست مورد نظر خود به صورت رایگان دریافت نمایید.

نویسنده :
تاریخ : پنج شنبه 3 شهريور 1401 ساعت : 3:51

بلیط هواپیما تهران مشهد لحظه آخری
بازدید : 157

ارزانترین بلیط هواپیما تهران مشهد ، بلیط لحظه آخری این مسیر پروازی است. هرچه به زمان حرکت بلیط هواپیما تهران مشهد نزدیک بشویم و صندلی های بلیط هواپیما تهران مشهد ظرفیت داشته باشند ، معمولا بلیط هواپیما تهران مشهد در آن زمان کاهش می یابد. تهیه بلیط هواپیما تهران مشهد ، ریسک بالایی دارد، چون امکان دارد پرواز سریع پر شود. بهتر است برای آگاهی از اینکه بلیط هواپیما تهران مشهد به قیمت موردنظرتان رسیده است یا خیر ازاطلاع رسانی قیمت بلیط ارزان هواپیما استفاده کنید تا سیستم به طوراتوماتیک وقتی بلیط هواپیما تهران مشهد به عدد مورد نظرتان رسید با ارسال پیامک به شما، اطلاع رسانی کرده و با این کار شما در وقت و هزینه صرفه جویی کنید.

نویسنده :
تاریخ : چهار شنبه 2 شهريور 1401 ساعت : 1:54
 کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید