اسکوتر برقی

درباره سایت
به وب سایت من خوش امدید

اسکوتر برقی
بازدید : 232

خودروهای برقی محصولات بی صدا هستند. این می تواند خوب یا بد باشد، بسته به آنچه شما به دنبال آن هستید. اما از نظر ایمنی به خصوص برای عابران پیاده و دوچرخه سواران، سکوت خودروهای برقی مشکلی قابل بحث است.

 

همین مشکل در مورد اسکوترهای برقی نیز صدق می کند. استفاده از چنین محصولات حمل و نقل شخصی در طول همه گیری کرونا افزایش یافته است. سگ او یکی از پیشگامان در زمینه محصولات حمل و نقل الکتریکی است و راه جدیدی برای ایمن کردن اسکوترهای برقی خود پیدا کرده است. این شرکت در حال معرفی صداهای پیشرانه غیرواقعی از طریق سیستم شبیه سازی نیروی محرکه Ninebot است.

سیستم شبیه سازی نیروی محرکه Ninebot یک بلندگوی بلوتوث بی سیم است که از طریق یک درگاه استاندارد USB-C شارژ می شود و دارای گواهی IP55 برای آب و گرد و غبار است. بله، این دستگاه می تواند به عنوان بلندگو و پخش موسیقی مورد علاقه شما مورد استفاده قرار گیرد.

با توجه به سلیقه مالک، صدای موتور سیکلت تک یا دو سیلندر از این سیستم پخش می شود; اما اگر یک خودروی باز واقعی هستید، این امکان را خواهید داشت که صدای یک موتور 8 سیلندر توربوشارژ یا حتی یک موتور 12 سیلندر مشابه فراری 812 سوپرفست را تولید کنید. جالب اینجاست که صدای اسپیکر با سرعت اسکوتر افزایش می یابد.

 

معرفی سیستم شبیه سازی نیروی محرکه Ninebot این شرکت با اسکوتر الکتریکی جدید سگش سری GT همراه است. این خانواده دارای مدل GT2 است که می تواند به حداکثر سرعت 70 کیلومتر در ساعت برسد. این سرعت بالا قطعاً باعث نگرانی است و ما معتقدیم شبیه ساز 149 دلاری مورد بحث می تواند به بهبود ایمنی مالک و دیگران کمک کند.

 


اما سوال اینجاست: وقتی خودروها و اسکوترهای برقی قوی‌تر و سریع‌تر می‌شوند، آیا باید از صدای پیشرانه غیرواقعی استفاده کنند؟

نویسنده :
تاریخ : جمعه 2 ارديبهشت 1401 ساعت : 16:54
 کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید