فانی

درباره سایت
به وب سایت من خوش امدید

بلیط هواپیما سفریار
بازدید : 226

قیمت تور گرجستان سفریار تور گرجستان معمولا در مقایسه با مقاصد خارجی دیگر و با احتساب نوسانات نرخ ارز، از تورهای ارزان به حساب می آید و همین ارزانی یکی از دلایل پر تقاضا بودن سفر به گرجستان است. قیمت هتل ها، تفریحات و مخصوصا وعده های غذایی در گرجستان به نسبت بقیه کشورهای توریستی برای ما ایرانی ها ارزان تر است و همه ی این موارد دست به دست هم می دهند تا قیمت تور گرجستان همیشه مقرون به صرفه و جذاب باشد.

چگونه یک تور گرجستان ارزان سفریار بخریم؟

قیمت تور گرجستان و هر تور دیگری به چند عامل بستگی دارد. مثلا مدت زمان اقامت شما در آن کشور یا کیفیت و درجه هتلی که در آن اقامت دارید و حتی نوع پرواز و ایرلاینی که انتخاب می کنید هم در قیمت تور انتخابی شما موثر است.

تور گرجستان زمینی هم با استفاده از اتوبوس های متنوع برگزار می شود. اتوبوس ها معمولا از مبدا تهران و تبریز حرکت خود را به سمت گرجستان شروع می کنند. طول مدت مسیر در این حالت از تهران تا گرجستان حدودا 20 ساعت است.اگر با طولانی بودن راه میانه خوبی ندارید توصیه می کنیم که تور گرجستان هوایی سفریار را انتخاب کنید.

تور گرجستان زمینی سفریار هم با استفاده از اتوبوس های متنوع برگزار می شود. اتوبوس ها معمولا از مبدا تهران و تبریز حرکت خود را به سمت گرجستان شروع می کنند. طول مدت مسیر در این حالت از تهران تا گرجستان حدودا 20 ساعت است.

تور استانبول لحظه آخری سفریار از این قرار است که وقتی ظرفیت تور و پرواز تکمیل نمی‌شود، آژانس‌های مسافرتی در لحظات آخر تصمیم می‌گیرند تخفیف جذابی برای تور قائل شوند تا ظرفیت تور تکمیل شود. بنابراین اگر می توانید به سرعت آماده سفر شوید، با انتخاب تور لحظه آخری استانبول می‌توانید خدمات مطلوب را با قیمت کمتری تهیه کنید.

قیمت تورهای استانبول به عوامل مختلفی مثل کیفیت هتل، پرواز و همچنین نرخ ارز بستگی دارد.اما در حال حاضر با توجه به قیمت ارز، قیمت تور استانبول سفریار از اعدادی کمتر از ۴ میلیون تومان شروع شده و با افزایش کیفیت هتل و پرواز ، این قیمت بیشتر می شود.

زمستان‌های استانبول بسیار سرد است ولی اگر عاشق برف و سرما هستید به هیچ عنوان جشن سال نو میلادی و کریسمس را از دست ندهید. البته با این که در زمستان تور استانبول ارزان سفریار است ولی در ایام کریسمس قیمت‌ها مقداری افزایش می‌یابد.

اول از همه باید قید تور هتل های لوکس آنتالیا را بزنید و دنبال هتل‌های اقتصادی‌تر باشید. چون روزهای اقامت زیاد است، باید تا جای ممکن هزینه اقامت را کم کنید تا بتوانید تور آنتالیا ارزان سفریار بخرید. معمولا هتل‌های اقتصادی و کم ستاره ‌تر آنتالیا هم با کیفیت هستند زیرا این شهر توریستی است و سعی کرده اقامتگاه‌های مناسبی برای مهمانانش فراهم کند.

تور آنتالیا لحظه آخری سفریار را می‌توان دومین تور خارجی محبوب و پرطرفدار در بین ایرانیان به شمار آورد. آنتالیا معمولا گردشگرانی را به خودش جذب می‌کند که علاقمند به گذراندن تعطیلات و تفریحات آبی و ساحلی باشند. البته آنتالیا به جز ساحل، جاذبه‌های تاریخی و طبیعت بی‌نظیر هم دارد که البته این جاذبه‌ها کمتر میان ایرانی‌ها معروف شده است.

قیمت تور آنتالیا سفریار همیشه یک روند مشخص ندارد و گاهی هم قیمتش باور نکردنی می‌شود. به طور کلی، چون آنتالیا مقصد لوکس‌تری نسبت به سایر شهرهای اطرافش محسوب می‌شود، کمی قیمت‌هایش بیشتر است.

تور آنتالیا را از شهرهای دیگر ایران هم می‌توانید تهیه کنید و به تهران محدود نمی‌شود. البته تور زمینی از تهران حرکت می‌کند امّا به صورت هوایی، تور آنتالیا از تهران سفریار، مشهد، شیراز، تبریز و اصفهان هم برگزار می‌شود.

قیمت تور دبی سفریار به عوامل مختلفی از جمله مدت سفر و تعداد روزهای اقامت، زمان سفر از نظر شلوغ یا خلوت بودن مقصد، کیفیت و تعداد ستاره‌های هتل بستگی دارد. برای مشاهده قیمت روز تور دبی کافی است، مبدا، مقصد و تاریخ سفر خود را در صفحه تور دبی سفریار جستجو کنید.

تور دبی از تهران سفریار اگر قصد سفر از تهران به دبی را دارید، در کادر جستجوی تور دبی سفریار، مبدا خود را تهران و مقصد را دبی انتخاب کنید و با جستجوی تاریخ سفر خود بهترین تورهای دبی از تهران را مشاهده کنید.

همچنین می‌‎توانید برای پیدا کردن تور دبی لحظه آخری سفریار، در بخش انتخاب تاریخ، گزینه‌های مربوط به تورهای لحظه آخری دبی را انتخاب کنید.

قبل از سفر با تور دبی ارزان سفریار باید به این نکات توجه کنید برای سفر به دبی، چمدانتان را سبک بردارید. سبک بودن چمدان، شما را درگیر اضافه بار و پرداخت هزینه اضافی نمی‌کند.هوای دبی در هر حالتی گرم است. پس لباس‌های نخی، خنک و نازک را انتخاب کنید.کرم ضدآفتاب، کلاه آفتاب‌گیر، عینک آفتابی، مایو و لباس شنا را فراموش نکنید.

نویسنده :
تاریخ : سه شنبه 10 خرداد 1401 ساعت : 20:21

انواع کولر گازی
بازدید : 231

از دیگر انواع کولر گازی می توان به مدل R12 اشاره کرد. این گاز سفید در زمینه های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. به عنوان مثال می توان به استفاده در تهویه مطبوع، چیلرهای صنعتی بزرگ و خودروها اشاره کرد. در مورد گاز R12 باید گفت که دارای ترکیبی برابر با CCL2F2 یا کلرید فلورومتان است که به صورت کپسولی با جرم 13.6 کیلوگرم عرضه می شود. در مورد این مدل گاز کولر گازی نکته ای وجود دارد و آن اینکه حساسیت R12 به آب نسبت به سایر گازها به نظر می رسد و احتمال زنگ زدگی دستگاه پس از استفاده وجود دارد. پس اگر می خواهید از آن استفاده کنید بیشتر مراقب باشید تا مشکلی پیش نیاید.

 

گاز کولر گازی R11 چیست؟

استفاده از کولر گازی R11 برای کولر گازی بسیار متداول است; زیرا این گاز قابلیت اشتعال کمی دارد و گازی غیر سمی محسوب می شود. از این مدل گاز علاوه بر کولرهای گازی در چیلرها نیز استفاده می شود.

 

کولر گازی مدل R22 چیست

اگر از اهمیت گاز کولر گازی آگاه هستید بهترین انتخاب را برای دستگاه خود خواهید داشت. به جرات می توان گفت کولر گازی R22 یکی از پرکاربردترین و پرطرفدارترین گازهای مورد استفاده برای این سیستم می باشد که علاوه بر کولر گازی در یخچال نیز استفاده می شود.

گاز صنعتی R22 دارای فرمول مشابهی با HCFC است و بنابراین هیدروکلرو فلوئوروکربن نیز نامیده می شود. نکته ای که در مورد این گاز وجود دارد این است که برای لایه اوزون خطرناک است. گفته می شود استفاده از آن به تدریج به موضوع گرمایش زمین می انجامد و اگر به این موضوع توجه کافی نشود مشکلات مختلفی را به همراه خواهد داشت. با در نظر گرفتن این موضوع، بسیاری از جوامع برای جلوگیری از گرم شدن کره زمین به گازی مانند R600a متوسل شده اند. البته لازم به ذکر است که با تمام این مسائل از این گاز نیز استفاده می شود و کاربردهای زیادی دارد. به عنوان مثال لازم به ذکر است که این گاز در زمان های خاص مانند کولر گازی کامل، کولر گازی نو و در زمان شارژ مجدد استفاده می شود.

گاز کولر گازی R410A چیست؟

گاز R410A یکی از پرمصرف ترین گازهایی است که امروزه در بسیاری از کولرهای گازی استفاده می شود. این گاز ترکیبی از R125 و R32 است و بسیاری از شرکت ها از این گاز برای کولر گازی اینورتر خود استفاده می کنند. همچنین لازم به ذکر است که این گاز با دیگر گازهای ذکر شده رقابت می کند. بدون شک R410A و R22 بهترین و پرکاربردترین انواع کولر گازی هستند و به همین دلیل در رقابت تنگاتنگ با یکدیگر هستند. در خصوص تفاوت این دو گاز می توان به مواردی اشاره کرد. به عنوان مثال استفاده از گاز R410A در دستگاه، باعث سرمای بیشتر نسبت به استفاده از گاز R22 شده و سرمای ایجاد شده در محیط طولانی تر باقی می ماند. نکته دیگری که باید به آن توجه داشت این است که گاز R22 به شارژ بیشتر و نقطه جوش بالاتر نیاز دارد. بنابراین با توجه به چنین مواردی افراد و شرکت های زیادی از کولر گازی مدل R410A استفاده کرده اند.

 

گاز کولر گازی R502 چیست؟

گاز کولر گازی R502 مشابه گاز R22 است که به لایه اوزون نیز آسیب می رساند. به همین دلیل استفاده از گاز R502 نسبت به سایر گازها کاهش یافته است و می توان این گاز را جایگزینی برای R507A و R404A دانست. توجه داشته باشید که گاز R502 علاوه بر کولر گازی در یخ ساز و یخچال نیز استفاده می شود. همچنین لازم به ذکر است که این گاز توسط بسیاری از شرکت ها و شرکت ها مانند Honeywell، Mexico، Frozen، Alpha و Iscon استفاده می شود. اگر تصمیم به خرید این کولر گازی دارید، می توانید بسته به نیاز خود کپسول هایی با جرم 13.6 یا 56.7 کیلوگرم خریداری کنید.

 

https://iransplit.com/%D9%85%D8%AD%D8%B5%D9%88%D9%84%D8%A7%D8%AA/%d8%a7%d8%b3%d9%be%d9%84%db%8c%d8%aa-%d8%ac%d9%86%d8%b1%d8%a7%d9%84-12000-%d8%b7%d8%b1%d8%ad-%d9%84%d8%a8%d8%ae%d9%86%d8%af-%d8%a7%d8%b5%d9%84%db%8c-%d9%81%d8%a7%d9%82%d8%af-%da%af%d8%a7%d8%b1%d8%a7/

نویسنده :
تاریخ : سه شنبه 10 خرداد 1401 ساعت : 6:11

کولر گازی پنجره ای و ایستاده نصب کنید
بازدید : 199

واحدهای تهویه مطبوع پنجره ای ممکن است ترسناک به نظر برسند، اما در واقع نصب آنها بسیار آسان است. نصب کولر گازی پنجره ای معمولاً چند ساعت طول می کشد. در زمان صرفه جویی کنید و از ما بخواهید آن را برای شما نصب کنیم! وقتی صحبت از هوای گرم می شود، همه ما به استراحت نیاز داریم. متاسفانه بسیاری از خانه ها و آپارتمان های قدیمی کولر پنجره ای ندارند. اما این واحدها می توانند سنگین باشند و ایده آویزان کردن یک دستگاه گران قیمت از پنجره می تواند دلهره آور باشد. اما اگر امکان نصب کولر گازی دیواری را ندارید می توانید کولر گازی پنجره ای را انتخاب کنید و خدمات نصب کولر گازی پنجره ای خود را به ما بسپارید. البته باید بدانید که خانه های قدیمی ممکن است کاندیدای مناسبی برای نصب کولرگازی پنجره ای نباشند. این امر مخصوصاً زمانی صادق است که پدال‌ها در شرایط خوبی نیستند یا از نظر ساختاری مانند گذشته سالم نیستند. تهویه مطبوع نصب شده بر روی پنجره می تواند آسیب بیشتری وارد کند و پنجره های آسیب دیده می توانند مانع از محکم شدن آن توسط نصاب شوند.


قبل از نصب کولر گازی پنجره ای، از مناسب بودن محل نصب اطمینان حاصل کنید. اگر کولر گازی پنجه ای شما نو است، مشخصات روی جعبه را بررسی کنید تا مطمئن شوید که اندازه آن برای پنجره شما مناسب است. اگر کولر از قبل نصب شده است، خود دستگاه و همچنین فاصله بین پانل های جانبی را اندازه گیری کنید و ابعاد را با دهانه پنجره مقایسه کنید. این را هم بدانید که کولرهای پنجره ای خروجی های مختلفی دارند که به BTU معروف هستند. مقادیر مختلف BTU می تواند فضاهای با اندازه های مختلف را خنک کند. بهترین منبع خود سازنده است، اما در اینجا یک راهنمای سریع و کلی وجود دارد:

5000 تا 6500 BTU برای اتاق های 10 تا 30 متر مربع
7000 تا 8500 BTU برای اتاق های 30 تا 50 متر مربع
9800 تا 12500 BTU برای اتاق های 50 تا 90 متر مربع
کولرهای پنجره ای برای کار بر روی پنجره های دوتایی یا تک آویزان طراحی شده اند. محفظه و پنجره های کشویی مسائل را پیچیده می کند و به سخت افزار اضافی نیاز دارد. اطمینان حاصل کنید که نزدیک هر پنجره ای که انتخاب می کنید یک پریز وجود دارد یا یک سیم رابط درجه AC بخرید. برای نصب کولر گازی پنجره ای ابتدا نصاب کولر گازی پنجره ای را برای یونیت کولر گازی آماده کنید. سپس تهویه مطبوع یک پنجره را از جعبه جدا می کند و واحد کولر گازی را به پایه پنجره مونتاژ می کند. واحد تهویه مطبوع یک پنجره را در دهانه پنجره قرار می دهد. پانل های جانبی را گسترش و تقویت می کند. واحد کولر گازی پنجره را در جای خود بچسبانید. واحد تهویه مطبوع یک پنجره را به منبع تغذیه متصل می کند.

 

منبع:

https://serviskaran.ir/services/%d9%86%d8%b5%d8%a8-%da%a9%d9%88%d9%84%d8%b1-%da%af%d8%a7%d8%b2%db%8c/

نویسنده :
تاریخ : جمعه 6 خرداد 1401 ساعت : 14:58

امنیت پرواز هواپیما تهران اهواز
بازدید : 231

یاتا امنیت را به عنوان یک عامل اصلی برای بهبود موفقیت آمیز صنعت هوانوردی در نظر می گیرد، از این رو اجرای و شناخت راه حل های چابک، مبتنی بر ریسک و فناوری های جدید را ترویج می کند. به این ترتیب، یاتا با خطوط هوایی عضو خود و طیفی از ذینفعان یکی از طرح‌های تمایز غربالگری و 100% بازرسی چمدان نگهدارنده در طرح‌های امنیتی یک مرحله‌ای شریک می‌شود. هر دوی آنها می‌توانند انعطاف‌پذیری امنیت کلی صنعت را افزایش دهند و به کاهش آسیب‌پذیری‌ها کمک کنند و در عین حال رویه‌های امنیتی را از طریق استفاده از فرآیندها و فناوری‌های مدرن ساده‌تر کنند.

طرح امنیت هوانوردی جهانی (GASeP)
پس از ایجاد برنامه امنیت هوانوردی جهانی ایکائو (GASeP). یاتا از اجرای سریع این طرح توسط دولت ها حمایت می کند که چارچوبی را برای دولت ها ایجاد می کند تا مسئولیت های ضمیمه 17 را بگنجانند و اطمینان حاصل کنند که اقدامات امنیتی پایه در برنامه های امنیت ملی هوانوردی غیرنظامی آنها منعکس شده و بر این اساس اجرا می شود.

سیستم مدیریت امنیت (SeMS)
یاتا از طرفداران قوی سیستم مدیریت امنیت (SeMS) است. SeMS یک رویکرد تجاری مانند برای امنیت است که از پیامک مشتق شده است. این یک عنصر از مسئولیت مدیریت شرکت است که خط مشی امنیتی یک شرکت و قصد آن را برای ادغام امنیت در تجارت کلی آن و تبدیل امنیت به یکی از ارزش های اصلی شرکت تعیین می کند.

امنیت سایبری هوانوردی
در مورد امنیت سایبری هوانوردی، صنعت با یک چالش پیچیده و حیاتی روبرو است که هنوز پاسخ روشنی ندارد. یاتا در حال توسعه استراتژی امنیت پرواز هواپیما تهران اهواز و برنامه مدیریت ریسک است تا به طور سیستماتیک خطر سایبری هوانوردی را در سراسر جهان کاهش دهد. با انجام این کار، یاتا نقش رهبری فعال در این چالش را از طریق تعامل با اعضا، رهبران صنعت و سهامداران خود بر عهده می گیرد.

انجمن امنیت یکپارچه (ISF)-طراحی نگرش آسمان آبی به امنیت
زمان آن فرا رسیده است که در رویکرد خود نسبت به امنیت هوانوردی تجدید نظر کنیم. در ژوئن 2019 یاتا میزبان یک فروم صنعت آسمان آبی بود که شرکای استراتژیک امنیتی یاتا، خطوط هوایی عضو، فرودگاه‌ها، تنظیم‌کننده‌ها، سازندگان، کارشناسان صنعت و دانشگاهیان را گرد هم آورد تا در مورد آینده استراتژی‌های امنیت هوانوردی گسترده، و همچنین انواع تهدیدات و موارد جدید بحث کنند. چالش هایی که ممکن است در سال های آینده با آن مواجه شوند. برای ادامه این روحیه، یاتا مجمع امنیت یکپارچه را در سال 2022 برای تحریک بحث و تسهیل توسعه و نوآوری بیشتر برگزار خواهد کرد.

پورتال اطلاعاتی ریسک امنیتی

نویسنده :
تاریخ : دو شنبه 2 خرداد 1401 ساعت : 22:8

اسکوتر برقی
بازدید : 237

خودروهای برقی محصولات بی صدا هستند. این می تواند خوب یا بد باشد، بسته به آنچه شما به دنبال آن هستید. اما از نظر ایمنی به خصوص برای عابران پیاده و دوچرخه سواران، سکوت خودروهای برقی مشکلی قابل بحث است.

 

همین مشکل در مورد اسکوترهای برقی نیز صدق می کند. استفاده از چنین محصولات حمل و نقل شخصی در طول همه گیری کرونا افزایش یافته است. سگ او یکی از پیشگامان در زمینه محصولات حمل و نقل الکتریکی است و راه جدیدی برای ایمن کردن اسکوترهای برقی خود پیدا کرده است. این شرکت در حال معرفی صداهای پیشرانه غیرواقعی از طریق سیستم شبیه سازی نیروی محرکه Ninebot است.

سیستم شبیه سازی نیروی محرکه Ninebot یک بلندگوی بلوتوث بی سیم است که از طریق یک درگاه استاندارد USB-C شارژ می شود و دارای گواهی IP55 برای آب و گرد و غبار است. بله، این دستگاه می تواند به عنوان بلندگو و پخش موسیقی مورد علاقه شما مورد استفاده قرار گیرد.

با توجه به سلیقه مالک، صدای موتور سیکلت تک یا دو سیلندر از این سیستم پخش می شود; اما اگر یک خودروی باز واقعی هستید، این امکان را خواهید داشت که صدای یک موتور 8 سیلندر توربوشارژ یا حتی یک موتور 12 سیلندر مشابه فراری 812 سوپرفست را تولید کنید. جالب اینجاست که صدای اسپیکر با سرعت اسکوتر افزایش می یابد.

 

معرفی سیستم شبیه سازی نیروی محرکه Ninebot این شرکت با اسکوتر الکتریکی جدید سگش سری GT همراه است. این خانواده دارای مدل GT2 است که می تواند به حداکثر سرعت 70 کیلومتر در ساعت برسد. این سرعت بالا قطعاً باعث نگرانی است و ما معتقدیم شبیه ساز 149 دلاری مورد بحث می تواند به بهبود ایمنی مالک و دیگران کمک کند.

 


اما سوال اینجاست: وقتی خودروها و اسکوترهای برقی قوی‌تر و سریع‌تر می‌شوند، آیا باید از صدای پیشرانه غیرواقعی استفاده کنند؟

نویسنده :
تاریخ : جمعه 2 ارديبهشت 1401 ساعت : 16:54

بهترین برندهای لوازم آرایشی ترکیه
بازدید : 220

برند دبورا
دبورا نام تجاری یک شرکت ایتالیایی است که در سال 1903 به عنوان یک تجارت خانوادگی شروع به کار کرد و در این مدت به غول تولید لوازم آرایشی و بهداشتی با قیمت های مقرون به صرفه و ویژگی هایی مانند سازگاری با محیط زندگی تبدیل شد. راندمان و دقت بالا. شرکت آرایشی دبورا با تلاش زیاد، تحقیقات مستمر آزمایشگاهی و استفاده از فناوری های نوآورانه، شروع به تولید لوازم آرایشی نوآورانه و باکیفیت کرده است تا به طور جامع تمامی نیازهای زیبایی بانوان را برطرف کند.

کارشناسان برند لوازم آرایشی دبورا به دنبال مواد اولیه و دستور العمل های جدید، اعمال تست های مختلف اثربخشی و افزودن ویژگی های امنیتی به محصولات این برند هستند. همزمان با فعالیت در زمینه ساخت زیورآلات دبورا به سرزمین جادویی و هیجان انگیز و طعم رنگ ها می رسند و از استعداد خود برای نمایش محصولات خاص با رنگ های مخملی و خاص استفاده می کنند. امروزه لوازم آرایشی دبورا یکی از معتبرترین و باکیفیت ترین لوازم آرایشی زنانه در دنیا محسوب می شود. زیرا این برند صراحتاً اهداف بلندپروازانه ای را برای آینده دنیای زیبایی دنبال می کند، زنان در مغز خود!

بهترین برندهای لوازم آرایشی ایتالیایی بهترین برندهای لوازم آرایشی ایتالیایی


بهترین برندهای لوازم آرایشی فرانسوی + لیست کامل برندهای معروف
بهترین برندهای لوازم آرایشی فرانسوی: هر زمان که حرفه لوازم آرایشی وجود داشته باشد، شهرت فرانسه به ذهن همه ما می رسد. برندهای معروف فرانسوی مانند همه کشورها برای داشتن ظاهری منظم برای خانم ها و آقایان در زمینه زیبایی به عنوان محصولات زیبایی تبدیل شده اند و برندهای مورد نظر محصولات آرایشی […]
برند لا بل جیوانی
لابلاجیوانی; یعنی یک خانم جوان زیبای ایتالیایی الاصل!

در تولید محصولات برند جیووانی تمام تلاش برای تکمیل ظاهر زیبای طبیعی یک خانم است و نکته دیگر این است که برای سلامت پوست و سلامت ناخن ها ارزش قائل است. برند جیووانی می خواهد حس طبیعی بودن، بودن و با طراوت و آرایش کامل را تقویت کند. احساسی که اجزای برنده باید به مصرف کنندگان منتقل کنند، احساس اهمیت، احساس ارزشمندی، حس زیبایی و در کل حس عالی خواهد بود. تمامی اجزای برنده و محصول، تعیین تن رنگ ها، با هم بر اساس این آزمایش برای کاربر ایجاد شده است که با اصرار بر طبیعی بودن خودآرایی، حس زیبایی از طراوت، ظاهر زیبا و جوانی را منتقل می کند. .

بهترین برندهای لوازم آرایشی ایتالیایی بهترین برندهای لوازم آرایشی ایتالیایی


بهترین برندهای لوازم آرایشی ترکیه
بهترین برندهای لوازم آرایشی ترکیه : خرید لوازم آرایشی همیشه یکی از دغدغه های خانم هاست با وجود برندهای متعدد در این زمینه و ورود کالاهای تقلبی نگرانی ها بیشتر است. هفت روژ در این بخش بهترین برندهای لوازم آرایشی را در نظر گرفته است. ساخت ترکیه به […]
برند ویولت
لوازم آرایشی بیش از هر محصول دیگری روی پوست باقی می ماند. به همین دلیل انتخاب یک محصول آرایشی مفید و با کیفیت بالا باید در اولویت قرار گیرد. یکی از برندهایی که علاوه بر قیمت های مناسب، به کیفیت محصولات خود نیز توجه زیادی کرده است، برند ویولت است. ویولت یک برند لوازم آرایشی ایتالیایی است. رژ لب های این برند در بین رقبای جهانی خود فروش خوبی دارند. اما بیایید ببینیم چرا این برند تا این حد محبوب شده است.

رژلب های بنفش با بافتی نرم و یک دست بودن حس زیبایی را پس از مصرف به فرد القا می کند. دلیل این حس خوب استفاده از فرمولاسیون های بدیع و محتویات طبیعی است که بسیار مطلوب است.

برند ویولت در ترکیبات خود از انواع ویتامین ها استفاده می کند که مهمترین آنها ویتامین E است که این ویتامین علاوه بر نرمی و لطافت پوست باعث آبرسانی به آنها می شود. علاوه بر این، از پوست لب در برابر رادیکال های آزاد و همچنین آلودگی هوا محافظت می کند. ویتامین E که به لایه برداری پوست معروف است از لایه برداری و ترک خوردگی پوست جلوگیری می کند و باعث شادابی پوست می شود.

از طرفی وجود آب آلوئه ورا و گیاه گلرنگ به نرمی و طراوت لب ها کمک می کند. این رژلب ها به راحتی روی پوست لب زده می شوند و ماندگاری بسیار طولانی و کاملی دارند.

تمامی محصولات ویولت فاقد پارابن هستند.

محبوبیت مارک ویولت هنوز به دست نیامده است. این برند با بسته بندی بسیار زیبای خود (به عنوان نمونه استفاده از درب مغناطیسی برای رژ لب های جامد) یکی از زیباترین و کاربردی ترین محصولات را ارائه کرده است. از طرفی این برند بهترین و مطلوب ترین وضعیت کیفی را با بهترین قیمت به فروشگاه ها عرضه می کند. این برند با تنوع رنگ و محصولات زیبای خود پیشنهاد بسیار خوبی برای افراد مشکل پسند است.

بهترین برندهای لوازم آرایشی ایتالیایی بهترین برندهای لوازم آرایشی ایتالیایی

بهترین برندهای لوازم آرایشی آلمانی
بهترین برندهای لوازم آرایشی آلمانی: خرید لوازم آرایشی ابزاری جدانشدنی برای زنان است. خانم ها از سنین پایین به لوازم آرایشی علاقه دارند و معمولا به سراغ کیف لوازم آرایشی مادرشان می روند و دوست دارند کادوهای بزرگ تری تهیه کنند، بنابراین همانطور که می دانید یکی از بسیار آی را درست می کنند.

نویسنده :
تاریخ : چهار شنبه 31 فروردين 1401 ساعت : 18:42

ورود به وب سایت پرشین پوکر
بازدید : 234

همین ارقام میلیونی باعث شده خانه های بازی پوکر در تهران رو به افزایش باشد. شما با یک بایز فوق العاده رو به رو می باشید که اگر بتوانید در پیاده سازی آن موفق باشید سود های بالایی در انتظار شما می باشد. چرا که سایت پرشین پوکر به هنگام واریز سود ها و جوایز شما نام و نام خانوادگی دارند حساب بانکی را با نام و نام خانودگی صاحب اکانت کاربری، تطبیق می دهد و در صورت عدم تطابق ممکن است دچار مشکل شوید. این مذاکرات مانند یک بازی پوکر غولپیکر شده است، با بازیکنان مختلف - از جمله، بطور ضمنی، اسرائیل. بلوف مشترک آمریکا و اسرائیل؟ همه به انبوه چیپهای یکدیگر چشم دوختهاند و سعی میکنند بفهمند چه کسی بلوف میزند و چه کسی حاضر است همه چیز را شرط ببندد و بلوف دیگری را بخواند؟ توی این بازی بلوف زدن یا همان دروغ گفتن کار مرسومی است و اگر درست در مورد برگهایی که دستت هست بلوف بزنی، یکهو میبینی بدون اینکه برگههای خوبی دستت باشد بازی را بردهای. ممنون، دونالد که راهش را به آنها نشان دادی. تنها کاری که امروز می توانم برای شما انجام دهم این است که دور میز بازی بگردم و سعی کنم دست هریک را تا جای ممکن از چشمانشان بخوانم. در PokerStars رایگان ، شما می توانید تمام بازی های مورد علاقه خود را با هزاران بازیکن دیگر بیست و چهار ساعت در روز لذت ببرید. دوستم با چشمان قرمز از اتاق بیرون میآید تا باهم حرف بزنیم. یک آشپزخانه و دو اتاق خواب که در یکی تخت دونفره بزرگی گذاشتهاند و در اتاق دیگر بسته است. بدون شک ثبت نام در سایت انفجار یکی از مهم ترین دغدغه های شما کاربران گرامی می باشد که می خواهید تازه به عرصه شرط بندی قدم بگذارید. شرکت سیماگر با حضور برنامه نویسان برتر چند ساله ایران و چین و هند توانسته است در زمینه طراحی سایت ، سئو و بازاریابی اینترنتی حضور پر رنگی داشته باشد..با نرم افزار ساخت سایت پوکر آنلاین شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را با بهتر دیده شدن افزایش دهید. همچنین اگر شما از هر طریق دیگری وارد سایت پرشین پوکر شدید باید بگوییم که شما با کلیک بر روی ثبت نام که معمولا در قسمت بالای سایت پرشین پوکر و سمت چت آن قرار دارد، می توانید وارد این صفحه شوید.

شما وقتی بر روی گزینه “ورود به وب سایت پرشین پوکر ” کلیک کنید مستقیما به این مرحله ارجاع داده می شوید و یک فرم مثل شکر زیر در دسترس شما می باشد. برای ورود به بهترین سایت انفجار تنها کافیست بر روی گزینه “ورود به وب سایت” کلیک کنید. کازینوهای آنلاین مجلل زیرزمینی تهران در حالی به فعالیت مشغولاند٬ که بر اساس قوانین جزایی ایران همهی افرادی که در خرید و نگهداری “آلات قمار”٬ ایجاد فضای آن و “مبادرت به آن” دخیل هستند مجرم شناخته میشوند و جرایم نقدی٬ شلاق و زندان در انتظار آنهاست. محمد اما یکی از آنهاست که درها با اسمش باز میشوند. بازی با یک میلیون تومان شروع میشود و سقفی ندارد. برنده اصلی بازی صاحبخانهای است که ماهی 4 میلیون اجاره آپارتمان میدهد و شبی 20 میلیون در میآورد. آخر بازی هم ژتونها را میشماریم و صاحبخانه پول افراد برنده را به حساب آنها میریزد و درصد خودش را برمیدارد. کـه شامل واریز پول بـه حساب بانکی از طریق عدد شبا و یا پرداخت مبلغ cash out از طریق کد ووچر پرفکت مانی میباشد. همچنین در ریور پوکر میتوانید چیپ هاي خودرا بـه شکل ریالی و یا کد ووچر پرفکت مانی دریافت نمایید. این کشور همچنین ازآمریکا میخواهد تضمین کند که اگر پایبندی به توافق را از سر بگیرد - رئیسجمهور جمهوریخواه بعدی ایالات متحده دیگر آن را پاره نخواهد کرد. حالا تنها کافیست از بین بازی های ارائه شده بازی انفجار را انتخاب کنید. در انتها اموزش ثبت نام در سایت پرشین پوکر انفجار باید توانسته باشید شرایطی مثل عکس زیر را در دسترس خود قرار بدهید. این یعنی متن به حروف کوچک و بزرگ حساس می باشد پس نهایت دقت را به خرج دهید. پس با ما تا به انتهای مقاله همراه باشید. مزیت کتاب پوکر دروغگو این است که با قلمی طنز و با زبانی عامیانه نوشته شده و برای درک و لذت بردن از آن نیازی به داشتن دانش مالی یا معاملهگری نیست.

خب حالا که تمامی بررسی ها کامل شده است و می توان به موضوع اصلی خود بپردازیم پس فارغ از هر مقدمه چینی روند موجود برای ثبت نام سایت پرشین پوکر انفجار را شروع می کنیم. یعنی روند ثبت نام در سایت پرشین پوکر انفجار چگونه است و با چه کار هایی می توان در این مورد موفق ظاهر شد! جایی که با باید کد امنیتی زیر را در بالا عینا تکرار کنید. او برایم از پولهایی که در این خانهها رد و بدل میشود میگوید: «هر کس که وارد میشود همان ابتدا پول را به حساب صاحبخانه واریز میکند و او از آن پول خرید میکند. این بازار با توجه به عدم چاپ پول یکی از مسیرهای ضدتورمی برای تامین کسری بودجه دولت به حساب می آید. دوستم مرا با اسم دیگری به صاحبخانه معرفی میکند. صاحبخانه از جایش بلند میشود، دستش را پشتم میگذارد و همین طور که دوستانه و آرام مرا به سمت در راهنمایی میکند، میپرسد نوشیدنی چیزی میل دارید؟ چیزی که باید در این مورد به آن اشار کنیم این است که بهتر است، شماره تلفنی وارد کنید که مطعلق به خودتان باشد و در دسترس باشد، چرا که این شماره تلفن در مواردی همچون بازیابی رمز عبور، برداشت سود از حساب کاربری و… خبر از اهراز هویت جدی نیست ولی موقع برداشت سود خود به این نام نیاز خواهید داشت. موقع نشستن بعضیها در گوشی حرف میزنند و موبایلشان را روی میزهای کوچکی که گوشههای اتاق و کنار دستشان است میگذارند. بعد از بررسی های صورت گرفته ما یکی از بهترین سایت پرشین پوکر های بازی انفجار را برایتان در نظر گرفته این که تنها کافیست برای ورود به آن بر روی گزینه “ورود به وب سایت پرشین پوکر ” کلیک کنید. توصیه ما هم برای پشت سر گذاشتن یک ثبت نام دقیق بر همین می باشد که اطلاعات خقیقی خود را وارد کنید. همان طور که می بینید در کادر اول پرشین پوکر باید یک ایمیل مطمئن و معتبر را وارد کنید که بتوانید برای دریافت لینک فعال سازی به آن دسترسی پرشین پوکر داشته باشید. همان طور که مشاهده می کنید باید تلفن همراه خود را بدون در نظر گرفتن صفر اول وارد کنید.

به گزارش "ورزش سه"، لسترسیتی که این فصل و در مرحله گروهی لیگ اروپا عملکرد چندان خوبی نداشته و از دو بازی اول خود تنها موفق به کسب یک امتیاز شده بود، امشب مقابل نماینده روسیه موفق به کسب پیروزی شد و این پاتسون داکا با چهار بار گلزنی در این دیدار، نقش اول این سه امتیاز مهم را ایفا کرد. همه چیز در سکوت برگزار میشود و صاحبخانه هر چند دقیقه با وسواس به همه بازیکنان تذکر میدهد. معتاد لحظههایی که استرس تمام وجودت را میگیرد و همه تنت میلرزد. در یخچال را باز میکنم. در باز میشود و دود غلیظی به همراه نگاهها به سمتم میچرخد. شام و نوشیدنی و دود کردنی. هشت نفر در اتاق نیمه تاریک پر از دود پشت میز نشستهاند و با صورتهای بیحالت مشغول بازی پوکر هستند. بازی پوکر آنلاین در سایت های آنلاین انجام میشود و افراد در فضای مجازی، با یکدیگر شرط بندی میکنند. خیلی از کاربران نگران این موضوع هستند که با ثبت نام در سایت پرشین پوکر شرط بندی انفجار و در اختیار گذاشتن این اطلاعات خطراتی را به همراه دارد! پشت سر گذاشتن این روند آموزش برای همه بازی ها باید رعایت شود ولی خب در مورد بازی انفجار به طور کل ماجرا فرق می کند و باید با دقت نظر بالا تری وارد به کار شوید! این گونه می توانید یاد بگیرید که بهترین سایت بازی انفجار را انتخاب و روند ثبت نام و آموزش را پشت سر بگذارید! و پیش از آن باید بگوییم که درست است که روند ثبت نام بسیار ساده می باشد اما در صورتی که آن را به درستی پشت سر نگذارید، ممکن است دچار مشکل شوید. خیلیهای دیگر هم مثل او هستند و تمام زندگی خود را وقف این بازی کردهاند. از او میپرسم چرا بعضی از بازیکنها عینک آفتابی به چشم دارند یا اخم کردهاند و گره ابرویشان باز نمیشود؟ یکی گوشه کلاه لبه دارش از عرق خیس شده و دیگری عینک آفتابی زده. خب اما یکی از مهم ترین سوال های موجود پیش روی می باشد. رد کردن صفحه اصلی بازی :با انتخاب این بازی عکس زیر رو به روی شما قرار می گیرید. ما بیشتر بازی های پوکر رایگان را در هر کجا آنلاین ارائه می دهیم، بنابراین مطمئن شوید که یک بازی هیجان انگیز، سرگرم کننده در پوکر را پیدا کنید که آیا شما عاشق بازی های هولدم (روباز)، گلاد، قرعه کشی و غیره هستید. ما در پی همین حساسیت های موجود تصمیم بر این گرفتیم تا شما کاربران را به طور دقیق از صفر تا صد بازی همراهی کنیم.

 

https://poker-baz.com/online-poker-sites/best-of-iranian-poker-sites/

نویسنده :
تاریخ : جمعه 13 اسفند 1400 ساعت : 17:0

خرید هندزفری اصل
بازدید : 257

امروزه گوشی های همراه به لوازم جانبی های پیشرفته احتیاج دارند که برخی از آن ها لازم و برخی دیگر به صورت کاملاً اختیاری خریداری می شوند، اما هرکدام از آن ها کاربرد مخصوص خود را به همراه دارند و می توانند تا حدودی برای انجام بعضی از کارها لازم و ضروری باشند.

برای خرید هندزفری اصل و با ضمانت کالا به سایت فونی شاپ مراجعه کنید.

مهم ترین نکته در خرید لوازم های جانبی، اصلی بودن آن و داشتن ویژگی های لازم می باشد. یکی از این لوازم ها که می توان گفت در جای خاص خود کاربرد زیادی به همراه دارد هندزفری، هدست، هدفون می باشد که البته دارای یک سری تفاوت ها هستند. سعی می‌کنیم در ادامه آن ها را به صورت کامل بیان کنیم و همچنین به این نکته بپردازیم که هر کدام قابلیت انجام چه کاری را دارند و در چه جاهایی برای شما می توانند کاربرد لازم را به همراه داشته باشند.

هر ساله سری جدیدی از هندزفری، هدست، هدفون ها وارد بازار می‌شود که هر کدام دارای ویژگی‌ها و پیشرفت های خاص خود هستند و می‌توان گفت هر نوعی که به بازار عرضه خواهد شد دارای یک سری تفاوت ها  هستند. حتی این امکان را فراهم می کنند که راحتی لازم برای خریداران به همراه داشته باشد.

کارایی بهترین هدفون ها:

می توان گفت اصلی ترین کارایی که آن ها به همراه دارند گوش دادن به موسیقی است. به این دلیل که از قابلیت میکروفون پشتیبانی نمی کنند این امکان وجود ندارد که از آن برای مکالماتی که در طول روز انجام می دهید استفاده کنید.

همچنین وزن آن نسبت به سایر هندزفری ها مقداری بیشتر می باشد و به همین دلیل نمی توانید آن را برای تمامی مکان هایی که در آن حضور دارید به همراه داشته باشید و برای مکالمات استفاده کنید. طراحی آن به گونه ای است که به صورت بی سیم می باشد و اتصال آن به وسیله بلوتوث انجام خواهد شد.

می توانید آن را روی دو گوش خود قرار داده و از آن استفاده کنید و همچنین برای مواقعی که قصد انجام ورزش را دارید به علت صدای بالایی که به همراه دارند می توانند بهترین گزینه باشند.

صدای بالای این هدفون ها به علت وجود دو اسپیکری است که به روی دو باند آن قرار دارد و هر کدام به صورت جداگانه روی گوش شما قرار می گیرد و می توان گفت که صدای آن بسیار بالاتر از هندزفری های معمولی می باشد و همچنین می توانید آن را به وسیله کابل هایی که دارای یک طرف usb هستند شارژ کنید.

بهترین هدست کاربردی چه ویژگی هایی دارد؟

هدست ها نیز از لحاظ ظاهری شباهت زیادی به هدفون ها دارند، اما تفاوتی که میان این دو وجود دارد وجود میکروفون در هدست می باشد که با استفاده از آن امکان برقراری مکالمه نیز به راحتی صورت می گیرد و می توانید مشاهده کنید در بسیاری از مراکز مخابراتی که باید به صورت سریع به مکالمه ها پاسخ داده شود برای راحتی کار خود از هدست ها استفاده می کنند.

یکی دیگر از ویژگی‌های این نوع از هدست ها این است که میکروفون آن به صورتی طراحی شده که می توانید آن را جابه جا کنید و فاصله لازم را رعایت کرده و به راحتی مکالمه را برقرار کنید.

این هدست ها به دو صورت در بازار وجود دارند، نوع اول آن تک گوشی است که تنها روی یک گوش قرار می گیرد و مناسب مکان هایی می باشد که احتیاجی نیست کاملاً ذهن خود را درگیر کرده و می توانید به سایر کارهای خود نیز رسیدگی کنید، اما نوع دوم آن که باید روی هر دو گوش قرار بگیرد و بیشتر برای جاهایی قابل استفاده می باشد که دارای سر و صدای زیادی است و شما در حین مکالمه باید تمام تمرکز خود را روی آن قرار دهید. البته این مدل از هدست ها برای گوش دادن به موسیقی نیز مناسب می باشند.

نویسنده :
تاریخ : پنج شنبه 25 آذر 1400 ساعت : 1:0

بهترین سایت های برای درآمد اینترنتی
بازدید : 264

زمانی که همه با بیل به دنبال گنج بودند، عده‌ای فهمیدند که ساخت بیل می‌تواند سود خوبی برای آنها داشته باشد، پس شروع به ساخت بیل کردند و آنها را به افرادی که دنبال گنج بودند می‌فروختند.

این ماجرا همچنان ادامه دارد، اما دیگر بیل در کار نیست، این بار سایت‌ها در تلاش هستند تا با تولید محتوا رشد کنند و درآمد بیشتری داشته باشند، و عده ای با تهیه محتوا برای این افراد درآمد خوبی دارند.

ماجرا خیلی ساده است، سایت‌های زیادی هستند که همگی به دنبال رشد و کسب درآمد بیشترند، خب برای اینکه یک سایت رشد داشته باشد، نیاز به تولید محتوا برای آن وجود دارد، پس نیاز به افرادی داریم که این محتواها را تولید کنند، و این افراد تولید کنندگان محتوای متنی نام دارند.

 

کسب درآمد از تولید محتوا و نویسندگی دقیقا چطوریه؟

در این روش شما برای سایت دیگران محتوا تهیه می‌کنید و در ازای آن پول دریافت می‌کنید، در واقع شما نویسندگی می‌کنید و با تولید محتوای متنی پای کامپیوتر در منزل یا حتی در محل کار کارفرما، پول دریافت می‌کنید.

شاید تصور کنید که مدیران سایت‌ها خودشان محتواها را تولید می‌کند، بله در برخی سایت‌های کوچکتر موسس سایت خودش محتواها را هم تولید می‌کند، اما در سایت‌ها کمی بزرگتر نیاز به نویسنده برای تولید محتوا وجود دارد. ( برخی از مطالب سایت ما را هم نویسندگان دیگر برای ما نگارش کرده اند).

 

کسب درآمد از تولید محتوا چقدر درآمد دارد؟

اینکه شما چقدر از تولید محتوای متنی یا همان نویسندگی درآمد کسب می‌کنید به دو فاکتور اصلی بستگی دارد.

فاکتور اول این است که شما چند ساعت در روز وقت می‌گذارید؟ مسلما هرچه بیشتر کار کنید مطالب بیشتری می‌نویسید و پول بیشتری هم دریافت می‌کنید.

فاکتور دوم این است که شما چقدر در این کار مهارت دارید، یعنی نوشته‌های شما از نظر کیفی در چه سطحی قرار دارند؟ مسلما هرچه مطالب شما کیفیت بالاتری داشته باشند، نرخ دستمزد شما هم بالاتر می‌رود.

اما به طور معمول درآمد نویسندگان در حال حاضر چیزی حدود ۲ الی ۶ میلیون تومان است که البته نویسندگان خیلی حرفه‌ای تر یا سرپرست‌ نویسندگان مبالغ خیلی بالاتری را هم دریافت می‌کنند.

منبع: http://ronaaq.com/

نویسنده :
تاریخ : شنبه 10 دی 1399 ساعت : 19:9

میوه ها و سبزیجات مفید درتابستان
بازدید : 282

در روزهای گرم سال برای پیشگیری از بیماری ها و همچنین داشتن بدنی سالم باید مقداری تغذیه خود را تغییر دهید و بعضی از مواد غذایی را بیشتر مصرف کنید. در روزهای گرم تابستان می بایست روزانه معادل 4 تا 5 فنجان میوه، سبزی و صیفی جات و همچنین سه وعده لبنیات کم چرب مصرف کنید.

خوراکی های مفید برای روزهای گرم سال

با رعایت این رژیم غذایی، مواد غذایی کم کالری طبیعی غنی از فیبر، کلسیم و سایر مواد مغذی به همراه ویتامین ها، به اندازه کافی به بدن می رسد. بسیاری از خوراکی های فصل بهار و تابستان برای بدن منافعی دارند که شاید از آنها آگاه نباشید.

میوه ها و سبزیجات این فصول غنی از آنتی اکسیدان ها هستند که فرایند پیری را کند می کنند، محافظت در برابر انواع سرطان ها و بیماری های قلبی ایجاد کرده و تنظیم کننده فشار خون هستند. این مواد مغذی چون حاوی کالری پایینی هستند، از بروز چاقی نیز پیشگیری می کنند.

  • چغندر

غنی از آنتی اکسیدان است و یک ضد التهاب قوی نیز محسوب می شود و همچنین سرشار از فیبر، فولات، پتاسیم و منگنز است. این سبزی پرخاصیت همچنین برای افرادی که از کم خونی و دیگر بیماری های خونی رنج می‌برند و همچنین برای کودکان و خانم ‌های باردار بسیار مفید است.

  • توت

انواع خانواده توت سرشار از ویتامین C، فیبر، و آنتی اکسیدان ها هستند که مصرف مداوم آنها کمکی است برای جلوگیری از خطر ابتلا به آلزایمر، بیماری پارکینسون، و برخی از سرطان های خاص. بهترین بخش مصرف توت این است که هر فنجان از آنها کمتر از ۶۰ کالری دارد.

  • بادمجان

بادمجان حاوی آنتوسیانین است؛ ترکیباتی که متعلق به یک کلاس از مواد شیمیایی گیاهی تحت عنوان فلاونوئیدها هستند. این ترکیبات در بسیاری از غذاهای گیاهی موجودند. بسیاری از فواید حاصل از بادمجان در پوست های گیاهی آن است. پوست بادمجان پر از فیبر، پتاسیم و منیزیم و آنتی اکسیدان است و از نظر ظرفیت جذب رادیکالهای آزاد اکسیژن، بادمجان در میان ۱۰ سبزیجات برتر قرار دارد.

  • ذرت

سرشار از لوتئین و زیگزانتین است؛ یعنی دو فیتوکمیکال که منجر به ترویج سلامت بینایی می شوند.

  • ماست یونانی

غنی از کلسیم و پروتئین است. با افزایش سن، بدن شما برای حفظ سلامت پوست و غلبه بر بیماری ‌ها به پروتئین بیشتری نیاز دارد. ماست یونانی راهی فوق‌ العاده برای تامین پروتئین کافی بدن است، حتی اگر از مصرف غذاهای سنگین مانند گوشت ‌ها اجتناب می ‌کنید.

ماست یونانی مملو از پروبیوتیک ‌هاست. آنها جانوران بسیار ریز میکروسکوپی از قبیل باکتری ‌ها و مخمرها هستند. این موجودات به طور طبیعی در درون بدن شما زندگی می ‌کنند، البته داشتن جانوران میکروسکوپی در درونتان به حفظ سلامت دستگاه گوارش شما و تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می کند. علاوه بر این؛ در برنامه غذایی اغلب امریکایی‌ ها سدیم فراوانی یافت می ‌شود. میزان سدیم موجود در ماست یونانی نه تنها بسیار اندک بوده، بلکه سرشار از پتاسیم است.

ادامه مطللب
نویسنده :
تاریخ : پنج شنبه 2 مرداد 1399 ساعت : 2:39
صفحات سایت
تعداد صفحات : 19
 کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید